امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17438 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با عید سعید غدیرخم؛

پنجمین جشنواره بین‌المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته افتتاح می‌شود

خبرایران :پنجمین جشنواره بین‌المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته (کافکس‌ایران) روز سه شنبه همزمان با عید غدیرخم در برج میلاد تهران افتتاح می‌شود و تا دوم مهرماه، از ساعت 15 تا 21 پذیرای دوستداران قهوه و کاکائو است.
 پنجمین جشنواره بین‌المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته افتتاح می‌شود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری جشنواره قهوه، این رویداد بین‌المللی با مشارکت و حضور حدود 50 شرکت و برند تجاری داخلی و خارجی و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، جمعی از دست‌اندرکاران صنعت قهوه و کاکائو در داخل و خارج از کشور و علاقه‌مندان و دوستداران قهوه و کاکائو، افتتاح و برگزار می‌شود.

فرهنگسازی برای توجه به کیفیت محصولات، ایجاد فضای صمیمی برای ارتباط دست‌اندرکاران صنایع مرتبط با قهوه و کاکائو و مصرف‌کنندگان و فراهم کردن زمینه ارتباط مستقیم صاحبان این صنایع،افزایش اطلاعات علاقه‌مندان بویژه دوستداران قهوه درباره این نوشیدنی و اطلاع‌رسانی درباره دنیای قهوه و کاکائو، از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

حمایت از صنعت قهوه و توسعه آن به عنوان یکی از مطالبات دست‌اندرکاران این صنف، مورد توجه برگزارکنندگان این جشنواره و از اهداف اصلی آن به شمار می‌رود. هرچند سودآوری تجارت قهوه در جهان، در جایگاه دوم بعد از نفت قراردارد، سهم کشور ما از این تجارت پرسود کمتر از یک دهم درصد است.

این درحالی است که، شناسایی فرصت‌های موجود و بازارهای هدف برای توسعه تجارت، محصولات فرآوری شده و معرفی برندهای فعال و توانمندی‌های بالای فعالان این صنف در کشور، می‌تواند بخوبی، ظرفیت بالای این صنعت را نشان ‌دهد. حمایت از صنعت قهوه و فرآوری آن، موجب جذب سرمایه، رونق کسب و کار در این بخش و افزایش قابل توجه درآمد غیرنفتی کشور به کمک پتانسیل موجود در این بخش خواهد شد.

در این رویداد بین‌المللی، درکنار مشارکت کنندگانی از کشورمان، شرکت‌هایی از چند کشور ازجمله ایتالیا، آلمان، فرانسه، اندونزی و ترکیه حضور دارند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب