امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1738 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نجفی سولاری تاکید کرد؛

آشتی بخش خصوصی و دولتی دستاورد مهم وزارت ارشاد در بخش فناوری اطلاعات

حسن نجفی سولاری رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشادگفت: آشتی بخش خصوصی و دولتی در حوزه تولید و نشر را از جمله اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است.
آشتی بخش خصوصی و دولتی دستاورد مهم وزارت ارشاد در بخش فناوری اطلاعات

به گزارش خبرایران از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن نجفی سولاری رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار ما، همگرایی گسترده تر  میان حاکمیت نظام، دولت و بخش خصوصی ، دستیبابی و تحقق سریع تر اهداف و آرمان های متعالی نظام جمهوری اسلامی را  از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال بر شمرد.

نجفی  اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه ، شورای عالی فضای مجازی به عنوان نماینده حاکمیت نظام، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی حضور دارند.

به گفته وی ، نمایش قدرت فناوری و خلاقیت تولید کنندگان محتوا  از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است.

نجفی سولاری در تشریح اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید در حوزه فناوری اطلاعات  بیان داشت : برای نخستین بار تمامی برنامه های حوزه های فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد در دولت تدبیر و امید در 12 فصل و 65 عنوان به همه بخش های خصوصی اعلام شده و این برنامه ها در پایگاه اطلاع رسانی www.saramad.ir نیز قابل دسترسی است.

نجفی، تسریع روند بررسی و پاسخگوئی به تقاضاهای مراجعه کنندگان برای دریافت مجوزهای مختلف در حداقل زمان ممکن  را از دیگر اقدامات این مرکز بر شمرد .

نجفی سولاری ضمن اشاره به تاثیر نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال بر اقتصاد کشور ادامه داد: یکی از اهداف وزارت ارشاد، توجه بیشتر به بخش اقتصاد فرهنگ می باشد و برگزاری این نمایشگاه موجب روق بازار، ایجاد انگیزه در تولید کنندگان، از میان بردن فاصله و جدایی بین فن و مهندسی و محتوا و افزایش صادرات محصولات دیجیتال می شود.

وی با اشاره به ابعاد ملی و بین المللی نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال افزود: هیچ محدودیتی برای حضور شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه وجود ندارد ولی انتظار می رود شرکت های ایرانی پرقدرت تر از شرکت های خارجی حضور داشته باشند.

نجفی از همه فعالان عرصه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال دعوت کرد با حضور گسترده خود در این نمایشگاه بر رونق بیشتر آن بیافزایند.

نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از 8 تا 11 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب