امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17341 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در آستانه عیدسعیدقربان برگزار می شود؛

مراسم «سجده عشق»در مساجد و سرای محلات منطقه 15

خبرایران:دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در سرای محلات و مساجد منطقه به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.
مراسم «سجده عشق»در مساجد و سرای محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا مراسم دعا و نیایش روز عرفه تحت عنوان "سجده عشق" از سوی ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی هشتگانه و با همکاری مدیران محلات روز یکشنبه 21 شهریور در مساجد، مصلی ها و سرای محلات منطقه برگزار می شود.

وی در ادامه به برپایی ایستگاههای فرهنگی همزمان با روز عید قربان در حاشیه دو مرکز عرضه بهداشتی دام منطقه اشاره کرد و یادآور شد: در این ایستگاهها ضمن استقرار غرفه های سلامت، ورزش و نقاشی کودک با برپایی  استیج؛ برنامه های شادی برای مراجعه کنندگان برگزار و مسابقات فرهنگی برای حاضرین اجرا می شود.

شهردار منطقه یادآور شد: ایستگاهها در بزرگراه امام رضا(ع)، گردنه تنباکویی جنب عرضه دام ثابت و بوستان آزادگان، بزرگراه آزادگان جنب عرضه دام موقت منطقه فعال شده و با پیش بینی برنامه هایی نظیر تاتر و ...به اجرای برنامه های شاد برای مراجعین می پردازد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جشن "طلیعه بندگی" نیز به مناسبت عید سعید قربان در سرای محلات منطقه از سوی مدیران اجتماعی نواحی هشتگانه و با هماهنگی مدیران محلات برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب