امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17293 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شعبه بیمه «ما» در استان خراسان جنوبی افتتاح و راه اندازی شد

خبرایران:در راستای خدمات رسانی سریع، مناسب و دقیق بیمه گری و همچنین گسترش شعب و در دسترس مشتری بودن، شرکت سهامی بیمه "ما" در استان خراسان جنوبی شعبه خود را افتتاح و راه اندازی کرد.
شعبه بیمه «ما» در استان خراسان جنوبی افتتاح و راه اندازی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت بیمه "ما"، مراسم افتتاح شعبه بیرجند با حضور جناب آقای امیرحسین قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار، جناب آقای علی فتاحی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی،جناب آقای شفیعی مدیر محترم امور شعب، جناب آقای رادسعید مدیر محترم بازاریابی و فروش،  ریاست محترم بنیاد برکت استان، مدیر محترم بانک ملت استان و معاونین وی، روسای محترم شعب بیمه های استان خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران ارشد ستادی و نمایندگان محترم شبکه فروش و برخی از مسئولین استانی برگزار شد.    

بر اساس این گزارش، جناب آقای امیرحسین قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار ، در آیین افتتاح شعبه بیرجند اعلام کرد: شبکه فروش شرکت بیمه "ما" از سهامداران، مردم و بیمه گذاران  تشکیل شده به طوری که این مشارکت به انتخاب نامی همچون "ما" منتهی شده است.

وی ادامه داد: "ما" بودن یعنی تفکری برای مدیریت و "ما" شدن تفکر روز مدیریتی دنیا به شمار می رود. به منظور تحقق اهداف تدوینی در صنعت بیمه کشورمان، معتقدیم که بالاترین دارایی سازمان، پرسنل و مشتریان هستند.

معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار افزود: وجود سهامداری همچون بانک ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت یکی از نقاط قوت بیمه "ما" می باشد و در امر بازاریابی توجه به حقوق مصرف کنندگان و اطلاع رسانی دقیق و شفاف سرلوحه فعالیت ها قرار داد.

در این  مراسم جناب آقای علی فتاحی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی گفت: در راستای سیاست های جدید شرکت بیمه "ما"، سرلوحه کارها  تکریم ارباب رجوع و  مشتری مداری است و شبکه فروش تاسیس شعبه بیرجند را مد نظر قرار داد تا خدمتی به مردم عزیز استان خراسان جنوبی باشد. امیدواریم این گام، حرکتی مثبت در راستای اهداف کلان و برنامه های راهبردی شرکت بوده و رضایت کامل هموطنان عزیز را جلب نماید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب