امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17286 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داوری دومین جشنواره عکس برج میلاد آغازشد / ارسال بیش از 5 هزار عکس به جشنواره

خبرایران: داوری بیش از پنج هزار عکس ارسالی به دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران از امروز پنج شنبه 18 شهریور ماه آغاز شد.
داوری دومین جشنواره عکس برج میلاد آغازشد / ارسال بیش از 5 هزار عکس به جشنواره

به گزارش خبرایران از روابط عمومی برج میلاد تهران، تیم داوری این دوره از جشنواره عکس برج میلاد شامل اسماعیل عباسی ، ابراهیم حقیقی ،مسعود زنده روح کرمانی، ساتیار امامی و وحید سالمی ، داوری آثار ارسالی را هم در بخش داخلی و هم بین المللی شروع کرده و از این میزان استقبال عکاسان نسبت به این دوره از جشنواره عکس اظهار تعجب کردند.

استقبال شرکت کنندگان از دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران بسیار زیاد بوده و براساس آمار نهایی دبیرخانه، پنج هزار و 236 اثر در این دوره از جشنواره در دو بخش عکاسی با تجهیزات حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه، شرکت کرده که عکس هایی از عکاسان بنام ایرانی و خارجی نیز در میان آثار ارسالی دیده می شود.

بسیاری از علاقه مندان از استان های مختلف کشور همزمان با سفر به تهران و بازدید از برج میلاد تهران، عکس های خود با برج میلاد تهران را ارسال کرده اند، بگونه ای که از بسیاری از شهرهای دور جنوبی و شمالی کشور نیز آثار منحصر به فردی به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیرخانه دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران از 28 تیرماه کار خود را شروع کرده و علاقه مندان تا 15 شهریور ماه فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بخش روابط عمومی و فرهنگی برج میلاد ارسال کنند.

هدف از دومین دوره جشنواره بین المللی برج میلاد تهران معرفی نماد ملی ایرانیان در عرصه بین الملل ، یاری گرفتن از هنر جهت معرفی برج میلاد،ثبت جلوه های ویژه از معماری نوین نماد ملی و ایجاد فضای پرشور و صمیمی بین هنرمندان و همچنین برگزاری نمایشگاهی از آثار فاخر و دستیابی به آثار ارزشمند هنرمندان است.

آیین اختتامیه این دوره از جشنواره با حضور گسترده هنرمندان در عرصه های مختلف هنرهای تجسمی اول مهرماه ساعت 18:30 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب