امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17233 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید میدانی مدیرعامل سازمان نوسازی از بافت های فرسوده منطقه17

خبرایران :مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران صبح امروز از وضعیت بافت های فرسوده منطقه 17 بازدید کرد.
بازدید میدانی مدیرعامل سازمان نوسازی از بافت های فرسوده منطقه17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عباداله فتح اللهی صبح امروز از وضعیت بافت های فرسوده در محله های بلورسازی، باغ خزانه، مقدم و ابوذر شرقی واقع در منطقه 17 شهرداری تهران بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت نوسازی و اقدامات انجام شده در این راستا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پس از بازید از محلات فرسوده این منطقه در جلسه ملاقات مردمی که در دفتر خدمات نوسازی ناحیه 3 منطقه 17 با حضور قائم مقام شهردار منطقه، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 17، مدیر اداره راهبری دفاتر خدمات نوسازی سازمان نوسازی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان برگزار شد، حضور یافت و  دستورات لازم را مبنی بر حل مشکلات نوسازی مراجعین و شهروندان ساکن در این منطقه صادر کرد.

در این جلسه مقرر شد جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرداری منطقه، سازمان نوسازی شهر تهران، اعضای شورایاری محلات منطقه، مدیران محلات و دفاتر خدمات نوسازی به منظور تشریح بسته تشویقی ویژه بافت فرسوده شهر تهران در سال 95 برای سرمایه گذاران منطقه 17 برگزار گردد.

همچنین مقرر شد اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار منطقه 17 در بازه زمانی 24 تا 25 شهریور ماه برگزار شده و تا آن زمان کارگروه‌های ذی ربط نسبت به تشکیل اولین جلسه کارگروه اقدام نمایند. بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد از نماینده راه آهن جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در جلسات ستاد بازآفرینی پایدار منطقه 17 دعوت به عمل آید.

طرح موضوع ساماندهی فضای آزاد شده در حریم راه آهن تهران- تبریز به صورت ویژه در ستاد ملی باز آفرینی؛ بازگشایی محور حاجیان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این رابطه؛ تدوین بسته تشویقی ویژه بن بست سعادت آگاه از سوی دفتر خدمات نوسازی ناحیه 3 منطقه 17 به منظور ارتقای کیفیت زندگی و هدایت الگوی تجمیع در این محور و .... بخشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

شایان ذکر است در خاتمه این جلسه دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران طی حکمی علی رضایی، قائم مقام شهردار منطقه 17 را به سمت دبیر ستاد بازآفرینی پایدار منطقه 17 منصوب کرد.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب