امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17173 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه يک اعلام کرد؛

پيوست هاي اجتماعي در اولويت طرح نگهداشت شهر است

خبرایران : توجه به درخواست هاي مردمي و موضوعاتي که براي شهروندان در محل زندگيشان مهم است در طرح نگهداشت شهر بايد لحاظ شود.
پيوست هاي اجتماعي در اولويت طرح نگهداشت شهر است

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس فخرالدين سليماني شهردار اين منطقه در شوراي اداري منطقه که با حضور معاونان ، روساي ادارات ، شهرداران نواحي و... برگزار شد با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: عملکرد فعاليت هاي اجرايي و اجتماعي بايد با يکديگر پيش برود و پيوست هاي اجتماعي در آنها لحاظ شود و رويکرد مردمي در محروميت زدايي از محلات بايد در نظر گرفته شود.

وي افزود: همه مسئولين موظف به پي گيري امور هستند و بايد در کنار هم بحث نگهداشت شهر را با جديت جلو ببرند.

شهردار منطقه يک با تاکيد بر جلوگيري و برخورد با هرگونه تخلف ساختماني گفت: ظرفيت هاي مناسبي در منطقه در حوزه تثبيت کاربري ها وجود دارد که براي رسيدن به نتيجه مثبت لازم است ادارات مرتبط از جمله ماده صد، اجراي احکام، توافقات داخلي و.... در کنار هم باشند و يکديگر را ياري دهند.

مهندس سليماني تصريح کرد: هر گونه ساخت و ساز بايد اول در هيات مرکزي وارد شود و در خصوص آن تصميم گرفته و سپس اجرا شود و هيچگونه تخلفي پذيرفته نيست.

شهردار منطقه يک خاطر نشان ساخت: ارتباط نزديک با شوراياران و راهبري درست آنها باعث رسيدن به نتايج مطلوب براي ساماندهي زندگي شهري در محلات مي شود 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب