امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17151 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

روحیه جهادی قرارگاه خاتم قابل تقدیر است

خبرایران : رئیس مجلس شورای اسلامی از خدمات سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سطح کشور تقدیر کرد و گفت: این مجموعه با روحیه جهادی تلاشگر پروژه‌های بزرگ کشور را دنبال می‌کند، به همین علت منع قانونی استفاده قرارگاه از اسناد خزانه باید رفع شود.
روحیه جهادی قرارگاه خاتم قابل تقدیر است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه هشتم شهریورماه در مراسم افتتاح سد مخزنی کوچری ضمن تشکر از وزیر نیرو و سردار عبداللهی و سایر زحمتکشان ساخت احداث سد مخزنی کوچری، اظهار داشت: زمانی که سردار عبداللهی این طرح را آوردند به خدمت مقام معظم رهبری رفتیم و از اوضاع سخت بودجه‌ای در این زمینه گفتیم که با لطف ایشان دستوراتی را صادر کردند و قرارگاه نیز با سرعت به فعالیت پرداخت. فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به طور ویژه در لوله‌گذاری در استان قم به خوبی فعالیت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساخت سد کوچری خدمت ماندگاری است و از زحمات سپاه پاسداران در احداث این پروژه و سایر پروژه‌ها تشکر می‌کنم که این روحیه جهادی برای کشور به شدت نیاز است.

وی با اشاره به سخنان سردار عبداللهی در زمینه ممنوعیت استفاده از اوراق برای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیان کرد: بعید می‌دانم منع قانونی در این زمینه وجود داشته باشد و به نظر من قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء می‌تواند از این اوراق استفاده کند ولی پیگیری‌های لازم نیز انجام خواهد شد.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه نقدینگی موجود در کشور اگر در جهت تولید قرار بگیرد جهش مهمی در کشور انجام می‌شود، گفت: تلاش برای اینکه سرمایه مردم در زمینه تولید به کار گرفته شود، اقدام مفیدی است.

وی افزود: دو سال پیش در جلسه‌ای که با وزیر نیرو داشتیم مشخص شد که 6 هزار روستا با تانکر آب‌رسانی می‌شدند و در همان زمان وزیر نیرو عنوان کرد که اگر 500 میلیون دلار وجود داشته باشد این مشکلات حل می‌شوند که امیدواریم سایر مشکلات این حوزه نیز برطرف شوند و ما نیز تا پایان تلاش می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تدبیر دولت در این زمینه بسیار خوب است ولی باید در کنار این اقدامات برای آبیاری تحت فشار برنامه داشته باشیم.

 

 
 




 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب