امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1714 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همایون هاشمی خبر داد؛

ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی گفت: 200 هزار واحد مسکونی توسط بهزیستی برای مددجویان ساخته می‌شود.
ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی
به گزارش خبرایران، همایون هاشمی بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از 143 واحد مسکن بهزیستی در سیرجان اظهار داشت: استان کرمان جایگاه خوبی در ساخت مسکن بهزیستی در سطح کشور دارد و ما به دنبال رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش بهزیستی هستیم و ساخت مسکن برای معلولان یکی از اولویت‌های کاری ما است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با وجود اینکه بهزیستی متولی ساخت مسکن نیست، اما در حال حاضر 200 هزار واحد مسکونی را برای مددجویان زیر پوشش این مجموعه در حال اتمام و تحویل داریم که این منازل می‌تواند، مشکل عمده مددجویان را برطرف کند.

همچنین علیرضا احمدی رئیس بهزیستی شهرستان سیرجان هم گفت: 143 واحد مسکونی در سیرجان با زیر بنای 7 هزار و 200 متر مربع طی مدت سه سال و با هزینه 72 میلیارد ریال از محل اعتبارات بهزیستی ساخته شده است که 16 واحد دیگر نیز در حال ساخت است.

رئیس سازمان بهزیستی با سفر به سیرجمان 143 واحد مسکن بهزیستی را افتتاح کرد و کلید یکی از واحدها را به صورت نمادین تحویل صاحبش داد.

وی سپس از طرح 16 واحدی جدیدالاحداث مسکن بهزیستی سیرجان بازدید کرد و مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اتمام این واحدهای مسکونی اختصاص داد که 960 متر مربع زیربنا دارند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب