امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17120 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شعله‌های آتش جان زن جوان را درمقابل چشمان همسرش گرفت

خبرایران: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد و در این حادثه مرد نجات یافت ولی زن جوان در مقابل دیدگان همسر خود سوخت و متاسفانه جان خود را از دست داد.
شعله‌های آتش جان زن جوان را درمقابل چشمان همسرش گرفت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد و سرنشینان آن که زن و مرد جوانی بودند در میان شعله های آتش گرفتار شدند در این حادثه مرد نجات یافت ولی زن جوان در مقابل دیدگان همسر خود سوخت و متاسفانه جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضا عزیزی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: یک دستگاه خودروی پژو 405 که از کردستان به سمت همدان در حرکت بود در نزدیکی روستای پهنه بر از توابع شهرستان بهار واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از واژگونی خودروی 405 این وسیله نقلیه دچار حریق شده و زن جوان سرنشین این وسیله نقلیه پیش از رسیدن آتش نشانان در میان شعله های سرکش آتش و در مقابل دیدگان همسر خود سوخت.

وی افزود: شدت سوختگی به حدی بالا بود که نمی شد جنسیت متوفی را تشخیص داد.

سرهنگ عزیزی علت بروز این سانحه را خواب آلودگی راننده اعلام کرد و گفت: این سانحه در ساعت 12.5 ظهر دیروز اتفاق افتاد و پلاک این خودرو نیز مربوط به شهرستان رشت می باشد.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: 60 درصد علت بروز حوادث در چند روز گذشته بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و 40 درصد رعایت نکردن حق تقدم بوده است.

سرهنگ عزیزی افزود: 9 سانحه جرحی روز گذشته رخ داد که در این سوانح که بیشتر آنها واژگونی بوده 14 نفر مجروح شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب