امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17110 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور اعضای شورای شهر و مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران؛

برگزیدگان رویداد هنری بهارستان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند

خبرایران :برگزیدگان رویداد هنری بهارستان در برنامه ای با عنوان "عصری با هنرمندان" مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
برگزیدگان رویداد هنری بهارستان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در این مراسم که با حضور دکتر مسجد جامعی و دکتر مختاباد از اعضای شورای شهر، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی، معاونین سازمان، هیات داوران و هنرمندان برگزار شد، برگزیدگان رویداد هنری بهارستان با اهدا لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

در بخش عکاسی عموی، فاطمه قاسمی، ماندانا شیر اوژن و اشکان به جو مقام اول تا سوم را کسب کردند، در بخش حرفه ای عکس نیز فهیم عزیزی، ندا اشرف جولایی و هامون نظیری مقاوم اول تا سوم را به دست آوردند؛ داوری این بخش به عهده سیف الله صمدیان، ساتیار امامی و ساعد نیکزات بود.

در بخش گرافیک هیات داوران متشکل از هما دلواری، بیژن صیفوری، حمیدرضا عبدلی، مجید کاشانی و پژمان رحیمی زاده چهار هنرمند را به عنوان نفرات برگزیده انتخاب کردند، علی اکبر بخشی، ساناز فخرآذری، حامد میرزامحمدی و مجید کشاورزی میاندشتی نفرات برگزیده این بخش بود. پیام بهاری، عبدالحمید زنگانه و مهرداد موسوی شایسته تقدیر شناخته شدند.

نسیم بهاری و مصطفی سلطانی زرندی در بخش نقاشی دیواری شایسته تقدیر شناخته شدند و محمدرضا احمدی منفرد، محمد اسماعیل اسکندری، رضا علیخانی، محمدرضا قربانی اقدم و مریم یادگاری برگزیدگان این بخش بودند، داوری بخش نقاشی دیواری به عهده محمدعلی بنی اسدی، خسرو خسروی جلودار، کیانوش غریب پور، علی ذاکری و کاظم چلیپا بود.

هیات داوران متشکل از سهند حسامیان، مجید حقیقی، محمد سالاریان، محمد رضا یزدی و علی اصغر گلناری در بخش هنرمحیطی و حجم فرزانه بهرام نوری، صفورا فدایی و محمد مظفری را شایسته تقدیر شناخت. زهرا رحیمی، شهیره فروغی، منصوره فیضی و نگین کاظمی نفراتی بودند که در بخش برگزیده شدند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب