امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16995 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور اساتید برتر ازچندین کشور جهان؛

هفدهمین کنگره بین المللی انجمن میکروب شناسی ایران از فردا آغاز می شود

خبرایران :هفدهمین کنگره بین المللی انجمن میکروب شناسی ایران شهریور ماه با حضور ۱۰ تن از پروفسورهای برتر جهان از کشورهای انگلیس، دانمارک، فرانسه، اسپانیا، آلمان، آفریقای جنوبی، عراق، ترکیه ، پاکستان ، ارمنستان برگزار می‌شود.
هفدهمین کنگره بین المللی انجمن میکروب شناسی ایران از فردا آغاز می شود

به گزارش خبرایران ، دکتر پژواک خاکی دبیر علمی کنگره از برگزاری هفدهمین کنگره بین المللی انجمن میکروب شناسی ایران خبر داد و گفت: این گردهمایی بزرگ علمی ۲ تا ۴ شهریور در سالن همایش‌های رازی از فردا آغاز به کار می کند و میکروب شناسان، داروسازان، دندانپزشکان، دامپزشکان، متخصصان علوم آزمایشگاهی و تمام رشته‌های پیراپزشکی و علوم وابسته می‌توانند از مسائل مطرح شده در کنگره بهره‌مند شوند.

وی افزود: محورهای اصلی کنگره شامل مقاومت‌های آنتی بیوتیکی میکروارگانیسم‌ها، عفونت‌های بیمارستانی، مکانیسم‌های ایجاد بیماری‌های عفونی توسط میکروارگانیسم‌ها، روش‌های نوین و مدرن در تشخیص میکروب ، بیوتکنولوژی میکروبی‌ ، واکسن‌های جدید ، بیماری‌های مشترک انسان و دام و ... است.

دبیر علمی هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن میکروب شناسی ایران در ادامه تصریح کرد: در این کنگره برای اولین بار و به صورت اختصاصی به میکروب شناسی دهان و دندان، نانو تکنولوژی در میکروب شناسی و عفونت‌های مقاربتی پرداخته خواهد شد زیرا این مسائل به خصوص غقونت‌های مقاربتی کم‌تر در کشور ما مورد بررسی قرار می گیرد.

خاکی هم‌چنین یادآور شد: در این کنگره مسائلی مانند واکسن HIV نیز مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب