امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16930 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر «جهانگیری» از حمایت بانک ملی از بنگاه‌های کوچک

خبرایران: اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در جلسه‌ای که در محل ستاد اقتصادمقاومتی برگزار شد، از عملکرد بانک ملی ایران و بانک‌های کشور در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط قدردانی کرد.
تقدیر «جهانگیری» از حمایت بانک ملی از بنگاه‌های کوچک

به گزارش خبرایران، حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی ایران در همین رابطه اعلام کرد: بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری و از زمان ابلاغ سیاست‌های اقتصادمقاومتی مبنی بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تاکنون مبادرت به اعطای تسهیلات به ۱۲۴۸ بنگاه با مبالغی بالغ بر هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کرده است. این در حالی است که رسیدگی به ۸۲۱ بنگاه معرفی شده از طرف کارگروه‌های استانی را در دست اقدام داشته تا ظرف ماه جاری نسبت به تعیین تکلیف درخواست‌های آنها اقدام کنند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: بانک ملی ایران با تشکیل کارگروه‌های ستادی و استانی، برگزاری همایش مدیران و اعضای کارگروه‌ها و با همکاری وزارت صنعت و معدن و تجارت و استانداران، برنامه حمایت از بنگاه‌های دارای توجیه را بدون محدودیت در دستور کار دارد و آمادگی دارد به درخواست‌های واصله رسیدگی و اقدام کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب