امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16914 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام منطقه 10 خبر داد؛

عطر جبهه های غرب در منطقه 10 پیچید / آغاز ثبت نام از داوطلبان حضور در کاروان راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور

خبرایران : ثبت نام از داوطلبان حضور در کاروان راهیان نور برای عزیمت به مناطق عملیاتی غرب کشور با مشارکت اداره امور ایثارگران و شهرداری نواحی سه گانه آغاز شد.
عطر جبهه های غرب در منطقه 10 پیچید / آغاز ثبت نام از داوطلبان حضور در کاروان راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، میکاییل علیپور قائم مقام منطقه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به ارزش های انقلاب، دفاع مقدس و آرمان های امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری را تکلیف برشمرد و گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم فرهنگ مقاومت و ایثار به شهروندان مخصوصا نسل جوان و نوجوان و آشنایی با عظمت و ماهیت اقدامات و فداکاری های رزمندگان اسلام برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی افزود: بر همین اساس با برنامه ریزی های انجام شده و اطلاع رسانی صورت گرفته از طریق سرای محلات و تبلیغات محیطی، ثبت نام از متقاضیان شرکت در این سفر معنوی آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به نواحی سه گانه و ارائه مدارک لازم نسبت به شرکت در اردوی راهیان نور غرب کشور اقدام کنند همچنین اولویت با کسانی است که برای اولین بار در اردو شرکت می نمایند.

به گفته قائم مقام منطقه، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور با حضور مدیران ارشد شهری در روز سه شنبه شانزدهم شهریور برگزار خواهد شد و زائران طی 4 روز سفر معنوی از مناطق عملیاتی مهران، یادمان شهداء والفجر و کربلای 1، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر، شهدای عملیات مرصاد، شهدای پاوه و... بازدید خواهند کرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب