امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16896 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدير مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از آزادگان شاغل در اين شركت

خبرایران: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، از آزادگان شاغل در این شرکت تقدیر کرد.
تقدير مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از آزادگان شاغل در اين شركت

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، دکتر محمد احمدی بافنده در مراسم تجلیل از آزادگان شاغل شرکت بهره برداری مترو که عصر امروز با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان افتخار ملت ایران هستند و با دل و جان از مال و ناموس و خاک ایران دفاع کردند؛ اگر آنان نبودند دستاوردهای علمی و دانشگاهی امروز محقق نمی‌شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان به درستی حق آزادگان را ادا کرد زیرا هیچ قدردانی نمی‌تواند یک روز اسارت آنان را جبران کند افزود: ما نسلی هستیم که در جهان، حقانیت خود را اثبات کرده‌ایم و آزادگان سهم بزرگی بر گردن همه ما دارند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه در شرایط امروز هیچ کسی حق ندارد از کار گلایه کند و هیچ کسی نباید خسته و بی حوصله باشد زیرا اقتصاد مقاومتی همانند جهاد است، اظهار داشت: امروز باید با سرلوحه قرار دادن و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و نگذاریم خون شهدا و ایثار رزمندگان ایرانی پایمال شود.

در پایان مراسم از آزادگان سرافراز؛ اکبر خسروی آقاباقر، افراسیاب شرفی، یوسف یدنگی، سعید یوسفی، محمد منصوری، محمدرضا حاجی میرزا حسن موستوفی و عادل ابراهیمی با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب