امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16843 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازگشت و مبارزه سوریان و عبدولی برای برنز در ریو

خبرایران:فرنگی‌کاران اوزان ۵۹ و ۷۵ کیلوگرم کشتی ایران که در نخستین مبارزه هایشان شکست خورده بودند باید در گروه شانس مجدد بازیهای المپیک ریو، برای کسب مدال برنز برابر رقبای خود قرار گیرند.
بازگشت و مبارزه سوریان و عبدولی برای برنز در ریو

به گزارش خبرایران، حمید سوریان پس از شکست در دور نخست رقابتهای وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ریو برابر حریف ژاپنی و همچنین فینالیست شدن این فرنگی کار شگفتی ساز به گروه شانس مجدد راه یافت.

نماینده کشورمان باید امشب با حضور در گروه شانس مجدد در سه کشتی بعدی خود برابر «آلمات کبیسبایف» از قزاقستان، »آندره برگ» از نروژ و«روشن بایراموف» از آذربایجان پیروز شود تا مدال برنز وزن ۵۹ کیلوگرم را از آن خود کند.

سعید عبدولی فرنگی کار وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی ایران نیز که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم به به مصاف «مارک مادسن» از دانمارک رفت و با نتیجه یک بر یک مغلوب حریف شد، اما با فینالیست شدن این حریف دانمارکی سعید عبدولی هم به گروه شانس مجدد آمد تا برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد. عبدولی باید برای رسیدن به مدال برنز در دو کشتی بعدی خود برابر «ویکتور نمس» از صربستان و «پیتر باچی» از مجارستان پیروز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب