امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16826 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری افتتاحیه پنجمین جشنواره تسنیم در منطقه 22

خبرایران : به منظور زمینه سازی در جهت گسترش همیاری اجتماعی بانوان محلات منطقه 22 در خانه و محله با تاکید بر کاهش فقر و محرومیت زدایی در محلات دوازدهگانه منطقه و همچنین ارائه راهکارهای اجرایی و اجرای فعالیت های اجتماع محور، بهبود و توسعه همکاری های گروهی مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه تسنیم در منطقه در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.
برگزاری افتتاحیه پنجمین جشنواره تسنیم در منطقه 22

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 22، این مراسم با حضور مدیران و کارشناسان ادارات اجتماعی نواحی، تسهیل گر طرح، کارشناسان اداره امور بانوان، مدیران سرای محله و مسئولین خانه های خانواده و سبک زندگی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم سودمند تسهیل گر این دوره از جشنواره ضمن تشریح اهداف طرح از قبیل: تلاش در جهت ارتقاء هویت و تعلق محلهای و توسعه مشارکتهای اجتماعی بانوان، بسترسازی جهت ارتقاء کارایی و اثر بخشی خانه های خانواده و سبک زندگی و کانونهای آن با همکاری نهادهای مدنی و... و نام بردن از بخش های مختلف این طرح اعم از بخش خلاقیت هنری و فرهنگی و بخش ابتکارات جامعه محور به چگونگی ارائه آثار بهترینها از دوریختنها در جهت کاهش فقر و قابلیت استفاده در منزل و... نیز پرداخت.

این تسهیل گر جشنواره تسنیم را یکی از جشنواره‌های فرهنگی اجتماعی خواند و گفت: این جشنواره بر آن است تا در بستر توسعه اجتماعی ، زمینه همیاری‌های اجتماعی محلی و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه بانوان در سطح محلات را افزایش داده و با اجرای برنامه‌های فردی و گروهی در قالب‌های جشنواره‌ای، نشست‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، اجرای ایده‌های جمعی بانوان محلات، مشارکت بانوان و گروه‌های همیاری اجتماعی، مشارکت فعالانه بانوان را به عرصه بیاورد.

وی یاد آور شد: در این بین نقش بانوان به عنوان مشارکت جوترین اقشار که نقش هدایت گری در خانواده را نیز دارند بسیار موثر می باشد و از این رو پنجمین دوره این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی و کاهش فقر در خانواده، مطابق با سیاست‌های کلان فرهنگی و اجتماعی و با رویکرد محله‌محوری، با همکاری و همیاری بانوان و ذینفعان محلی حوزه بانوان برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب