امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16819 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 خبر داد؛

التزام رانندگان اتوبوس بخش خصوصی فعال در منطقه به پوشیدن فرم متحدالشکل

خبرایران:معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از التزام رانندگان اتوبوس بخش خصوصی فعال در منطقه به پوشیدن فرم متحدالشکل خبر داد.
التزام رانندگان اتوبوس بخش خصوصی فعال در منطقه به پوشیدن فرم متحدالشکل

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک ضمن بیان این خبر گفت : از مهمترین اهداف اجرای طرح متحدالشکل کردن لباس فرم رانندگان اتوبوس بخش خصوصی فعال ، سهولت در شناسایی رانندگان  از سوی مردم ، رعایت نظافت و بهداشت همگانی رانندگان و اجرای مقررات است .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در ادامه  با اشاره به اهمیت استفاده از لباس فرم توسط رانندگان اتوبوس بخش خصوصی فعال در منطقه افزود : نپوشیدن لباس فرم از سوی رانندگان اتوبوس به عنوان یکی از موارد تخلف در آیین نامه این شرکت بررسی شده و با رانندگانی که از این قانون تخطی کنند برابر با آیین نامه انضباطی برخود خواهد شد.

سلمانی در پایان تصریح کرد : لباس فرم اصلی رانندگان اتوبوس کت و شلوار سرمه ای با پیراهن آبی است که در حال حاضر و به دلیل گرمای هوا رانندگان الزام به پوشیدن کت نخواهند داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب