امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16810 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر محمدحسین امید اعلام کرد؛

تغییرنمودار سازمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

خبرایران:سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از تغییر نمودار سازمانی این دانشگاه خبرداد و گفت: با هدف افزایش نظارت بر کیفیت فعالیت‌ها و ارزیابی مستمر مراکز علمی کاربردی، دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به معاونت ارتقاء یافت و نام این دفتر به معاونت نظارت و سنجش تغییر کرد.
تغییرنمودار سازمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمدحسین امید گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای سیاست‌های جدید خود در زمینه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه تغییراتی در نمودار سازمانی دانشگاه ایجاد کرده است.

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع نظارت و ارزیابی مراکز علمی کاربردی دانشگاه در دوره جدید، دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به معاونت ارتقاء یافته و نام این دفتر به معاونت نظارت و سنجش تغییر کرده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: این دانشگاه در دوره جدید فعالیت خود در نظر دارد در حوزه نظارت و ارزیابی مراکز بسیار جدی‌تر از گذشته عمل کند.

دکتر امید اظهار داشت: باتوجه به تغییرات ایجاد شده در نمودار سازمانی این دانشگاه، معاونت فرهنگی نیز به معاونت فرهنگی و دانشجویی تغییر نام داده است و براین اساس تمامی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این معاونت دنبال خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه نیز که در گذشته در دو حوزه و معاونت‌های مختلف انجام می شد، در معاونت آموزشی دانشگاه متمرکز شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: براساس نمودار سازمانی جدید این دانشگاه، معاونت سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی نخواهیم داشت.

دکتر امید تأکید کرد: باتوجه به نمودار جدید دانشگاه، فعالیت‌های سنجش نیز در معاونت تازه تأسیس نظارت و سنجش دنبال می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب