امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16809 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فراخوان دومین جشنواره عکس شهرمن در فرهنگ سرای اشراق

خبرایران:فرهنگ سرای اشراق دومین جشنواره عکس «شهرمن» را برگزار می‌کند. این جشنواره با موضوع «تکریم زندگی» و یاری گرفتن از هنر جهت معرفی شهرخود، ثبت جلوه‌های ویژه از سبک های زندگی اسلامی - ایرانی و ایجاد فضای پرشور و صمیمی بین علاقمندان این هنر است.
فراخوان دومین جشنواره عکس شهرمن در فرهنگ سرای اشراق

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه چهار و فرهنگ سرای اشراق ؛ این جشنواره  در دو بخش (عکاسی با تجهیزات حرفه ای ) و(عکاسی با تلفن همراه) و با حضور استاد سید عباس میرهاشمی کارشناس عکاسی و مشاور مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد در واحد پژوهش انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس ، برگزار می شود .

در این راستا، از همه هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی دعوت می‌شود که با حضور در «دومین جشنواره عکس  شهرمن» این رویداد بزرگ هنری را همراهی کنند.و آثار خود را برای شرکت در جشنواره به آدرس الکترونیکی shahreman@farhangsara.ir ارسال کنند .

این گزارش می افزاید ؛ شرکت کنندگان  مجاز به شرکت در هر دو بخش اصلی و جنبی جشنواره بوده و با رعایت مقررات تخصصی اعلام‌شده می‌توانند حداکثر 3 اثر خود را ۱۵۰۰ pix  و رزولیشن 300 dpiبا فرمت jpeg  و مود RGB ارسال کنند.

همچنین  شرکت‫‌کنندگان باید فایل آثار خود را تا تاریخ 8 شهریور ۹۵ بر اساس قوانین اعلام شده در آدرس فوق بارگذاری کنند.

گفتنی است ارسال اثر توسط هنرمندان و شرکت درجشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی این اثر است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‏‌ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت‌کننده است.

 ارسال اثر و شرکت در مسابقه به منزله پذیرش آیین‌نامه جشنواره است. تصمیم دربارة مسایل پیش‌بینی نشده در این آیین‌نامه بر عهده برگزار‌‌کننده است.

در ادامه این گزارش آمده است ؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تاریخ 25 شهریور95 که در فرهنگ سرای اشراق برگزارمی گردد .به کلیه پذیرفته‌شدگان در بخش حرفه‌ای جشنواره، گواهی شرکت وهدایایی برای هر اثر از سوی دبیر جشنواره اهدا می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر متوانند با شماره  77782211 دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب