امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16786 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تعامل بیشتر شرکت برق با مترو تهران براي بالا بردن ضريب ايمني

خبرایران :مدير عامل شرکت برق منطقه ای تهران به منظور همكاري بيشتر از بخش هاي مختلف شرکت بهره برداري مترو تهران بازديد كرد.
تعامل بیشتر شرکت برق با مترو تهران براي بالا بردن ضريب ايمني

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران وحومه، مهندس غلامرضا خوش خلق مدير عامل شرکت برق منطقه ای تهران در بازديد از بخش هاي مختلف شركت بهره برداري گفت: كار در مترو با اين حجم جابجايي مسافر بسيار دشوار است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه برق به عنوان مهم ترين زير ساخت براي توسعه استفاده مي شود، افزود: درحال حاضر شركت بهره برداري مترو تهران از تاسيسات خوبي برخوردار است اما براي رينگ شدن اين تاسيسات و بالا بردن ضريب ايمني بايد كارهايي صورت گيرد.

خوش خلق با بيان اينكه همكاري مترو با برق تهران از ديرباز به خوبي وجود داشته است، از بيشتر شدن اين تعاملات خبر داد و گفت: با توجه به اينكه در بعضي از ايستگاه ها برق از يك سو تامين مي شود و در ايستگاه هاي جديد که احتياج به تامين برق دارد برنامه ريزي كرده ايم تا بخشي از كار توسط مترو و بخشي را ما انجام دهيم.

وي خاطرنشان كرد: طبق توافقات صورت گرفته نواقصي را كه ممكن است حاشيه ايمني پايدار را كم كند به سرعت برطرف خواهيم كرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب