امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16740 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اشک های الهه احمدی بعد از حذف المپیک ریو +عکس

خبرایران:اگرچه الهه احمدی بعد از شلیک آخر و قطعی شدن خرو ج از جمع بخت داران مدال لبخندی زد و دستی برای حاضران تکان داد اما این شادی خیلی زد جای خود را به گریه ای عمیق داد.
اشک های الهه احمدی بعد از حذف المپیک ریو +عکس

به گزارش خبرایران، الهه ا حمدی که امروز با نمایش فوق العاده اش مردم ایران را برای اولین بار پای رقابتی به نام تپانچه بادی نشاند با وجود تلاش فراوان موفق به کسب مدال نشد. این در حالی بود که او می توانست با شلیکی بهتر در آخرین تلاش، با حذف حریف چینی به یک قدمی مدال برسد. حریف او اما با شلیکی بهتر از سد تیرانداز ایرانی گذشت و در نهایت هم مدال برنز گرفت.
احمدی که عنوان المپیک لندن را تکرار کرده بود پس از نشستن در صف حذف شده ها و خوش و بش با مربی خود تا آنجا با هم تیمی خود نجمه خدمتی بغضش بترکد. این عکس ها گریه زنی را نشان می دهد که اگرچه تلاشش برای دستیابی به مدال ناکام مانده است اما یکی از بهترین روز اولی های ما را در المپیک ساخت. روزی که فکر کردیم زنان ایران برای اولین بار در تاریخ مدال المپیک را خواهند گرفت. پس اشک را از گونه های الهه احمدی پاک می کنیم و به او بابت تلاش طولانی اش خسته نباشید می گوییم. به امید روزهای بهتری که از راه برسند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب