امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16737 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرکز مالی ایران برای نخستین بار در کشور با همکاری آکادمی« Iratach»؛

دوره آموزشی آنلاین آمادگی آزمون CFA برگزار می کند

خبرایران:مرکز مالی ایران با همکاری آکادمی« Iratach» دوره آنلاین آمادگی آزمون تحلیل­گری حرفه ای مالی و سرمایه گذاری (CFA) را برگزار می‌کند.
دوره آموزشی آنلاین آمادگی آزمون CFA برگزار می کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز مالی ایران، این دوره آموزشی با هدف افزایش توانمندی و ارتقای سطح علمی کارشناسان و تحلیلگر‌ان بازارهای مالی کشور که دسترسی یا زمان کافی برای شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند؛ طراحی و اجرا می شود.

«برایان گوردون» استاد دانشگاه کویینز کانادا و مدیر موسسه آموزشی «exam success» تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارد. گواهینامه CFA، استاندارد بین‌المللی تحلیلگری مالی با ارزشی برای مدیران و کارشناسان و تحلیلگران حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری است. این مدرک معتبر صلاحیت بررسی و تحلیل بازار‌های مالی و سرمایه را به آنان می‌دهد.

بنا بر این گزارش دوره آمادگی آزمون CFA با تدریس مدرس مورد تایید «موسسه CFA» به صورت آنلاین به مدت چهار ماه برگزار می­شود و تمامی مطالب از طریق اینترنت در دسترس شرکت کنندگان قرار می­گیرد. همچنین در صورتی که شرکت کنندگانی که موفق به اخذ گواهینامه cfa نمی شوند؛ می­توانند برای یک دوره دیگر به رایگان از خدمات دوره آموزشی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت­نام در این دوره آموزشی می‌توانند به آدرس www.ifc.ir (بخش آموزش) مراجعه کنند یا با شماره تماس 66724343 تماس بگیرند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب