امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16701 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ويژه برنامه هاي دهه كرامت درشهر زير زميني؛

مترو به دختران تهراني گل اهدا مي كند

خبرایران : سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران از بر پايي برنامه هاي متنوع دهه كرامت از 14 تا 24 مرداد در ايستگاه هاي منتخب مترو تهران خبر داد.
مترو به دختران تهراني گل اهدا مي كند

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌ برداری راه آهن شهري تهران و حومه؛ بني حسن گفت: معاونت اجتماعي -فرهنگي شركت بهره برداري مترو تهران با مشاركت معاونت اجتماعي - فرهنگي شهرداري تهران و سازمان زيباسازي به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و ولادت با سعادت امام رضا (ع)؛ به مدت 10 روز برنامه هاي متنوعي را در ايستگاه هاي مترو اجرا مي كند.

وي با بيان اينكه در دهه كرامت تمام ايستگاه هاي مترو آذين بندي و با نصب لمينت و پوستر فضاسازي مي شوند تصريح كرد: برپايي نمايشگاه عكس با موضوع امام مهرباني و بانوي كرامت و بارگذاري كليپ با موضوع دهه كرامت در مانيتور قطارها از ديگر برنامه هاي اين ايام است.

سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران در ادامه به برپايي جشن در ايستگاه هاي منتخب و نمازخانه ايستگاه ها اشاره كرد و افزود: غرفه هاي فروش كتاب، برگزاري ويژه برنامه در پايگاه ثابت نماز جمعه، اجراي موسيقي خراساني و سرود در ايستگاه هاي مختلف از ديگر برنامه هايي است كه در اين ايام مبارك برگزار خواهند شد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: پنجشنبه 14 مرداد، شركت بهره برداري مترو تهران در ايستگاه هاي منتخب با اهداي گل، ولادت حضرت معصومه (س) را به دختران تبريك مي گويد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب