امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16699 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت دهه کرامت؛

دوچرخه سواران 10 کیلومتردر شمال تهران رکاب می زنند

خبرایران: به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) همایش دوچرخه سواری روز جمعه 15 مرداد ماه با حضور نوجوانان و جوانان ورزش دوست به مسافت حدود 10 کیلومتر در شمال تهران اجرا می شود.
دوچرخه سواران 10 کیلومتردر شمال تهران رکاب می زنند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، علی خسروی رییس اداره تربیت بدنی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این برنامه با هدف بهینه سازی اوقات فراغت تابستانی و ایجاد نشاط وشادابي در ميان اقشار جامعه و شناسايي استعداد ها و آشنايي خانواده ها با  ورزش هاي هوازي، خياباني و داخل پاركي با شعار آسمان آبي ، زمین پاك برگزار می شود.

وی گفت:  ساعت 8 صبح روز جمعه 15 مرداد ماه  حرکت از باشگاه جامین در بزرگراه شهید بابایی بعد از بوستان یاس آغاز و تا بوستان قیطریه ادامه می یابد و حضور در این همایش برای همه رده های سنی آقایان آزاد است.

خسروی خاطر نشان ساخت: این همایش با همکاری هیات دوچرخه سواری شمیرانات ، شهرداری منطقه یک و سرای محله تجریش اجرا می شود.

وی گفت: تابستان امسال دهها برنامه ورزشی با محوریت نواحی ده گانه و محلات 27 گانه شمال تهران در حال اجراست که همایش فوق  با حضور محله تجریش اجرا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب