امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16650 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مهندس مهری به مناسبت تایید اساسنامه شرکت ملی پست

خبرایران: مهندس مهری رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست در پیامی تایید اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از سوی شورای نگهبان را به همكاران تبریک گفت.
پیام مهندس مهری به مناسبت تایید اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت پست ایران، مهندس مهری رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست در پیامی تایید اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از سوی شورای نگهبان را به همكاران تبریك گفت.

در متن این پیام آمده است:

اینجانب ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را به تمامی دست اندرکاران دلسوز و کارکنان کوشای شبکه پستی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید این رخداد بزرگ نقطه عطفی در تاریخ شبکه پستی است که می تواند تحول اساسی این مجموعه بزرگ ارتباطی را موجب گردد و آینده ای روشن را برای آن ترسیم می نماید.

به جرات می گویم آنچه را که امروز شاهد آن هستیم حاصل حمایت های همیشگی و دلسوزانه دکتر واعظی مقام عالی وزارت و نمایندگان فرهیخته در مجلس شورای اسلامی و تلاش های مجدانه و صبر بی بدیل شما عزیزان است.

بر کسی پوشیده نیست مسیری را که پشت سرنهادیم بسی سخت و پرچالش بود؛ ولی به مدد عزم و همت والا و روحیه همکاری و مشارکت شما همکاران همیشه همراه، توانستیم فراز و نشیب ها را طی نموده و به سرمنزل مقصود برسیم.

عزیزان! این رویداد مهم فرصت مغتنمی به شمار می رود و فصلی جدید را به روی شبکه پستی می گشاید. فصلی که آغازگر تعالی، پویایی و تحرک پست کشور است و بر نقش موثر آن در عرصه های مختلف میهن اسلامی به ویژه اقتصادی صحه می گذارد.

آنچه مسلم است ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران شرایط و فضاهای جدید و ماموریت های نوینی را در زمینه کسب و کار، در یک محیط رقابتی برای مجموعه فراهم خواهد آورد که می توان با بهره گیری از آن توانمندی ها و قابلیت های شبکه را  به اثبات رساند و تغییراتی بزرگ را در عرصه خدمت رسانی کشور صورت داد.

 

امید است به لطف این رویداد غرورآفرین، صنعت پست بتواند قله های رفیع افتخار و اقتدار را درنوردیده و با تلاشی روزافزون و خدمات نوین و نوآور به یکی از موفق ترین و سرآمدترین شرکت های خدماتی تبدیل گردد و پرنفس و پرانرژی گام های امیدبخشی را بردارد.

در پایان بار دیگر از همه تلاشگران خانواده بزرگ صنعت پست کشور در به ثمر رسیدن این مهم تشکر نموده و سلامتی و موفقیت همه همکاران و اعتلای شبکه پستی را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب