امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16647 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت در منطقه 10 تهران/ تشریح ویژه برنامه های هفته جهانی شیر مادر در منطقه 10 تهران

خبرایران: به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه 10 برگزار می شود.
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت در منطقه 10 تهران/ تشریح ویژه برنامه های هفته جهانی شیر مادر در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، علی تیرگر سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه کرامت همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ویژه شهروندان منطقه با هدف توسعه ورزش همگانی، افزایش مشارکت مردم در ورزش شهروندی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط با محوریت آسمان آبی زمین پاک و رعایت عفاف و حجاب در روز جمعه پانزدهم مرداد ماه برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش اقشار مختلف شهروندان و خانواده های محترم از ساعت 7 صبح  مسیر بوستان شهدا به مقصد بوستان عرب را با همراهی مدیران ارشد شهری و مسئولین محله ای و منطقه ای طی خواهند کرد. همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم  به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

تیرگر یادآور شد: شهروندان علاقمند جهت ثبت نام و شرکت در این همایش می توانند به ادارات ورزش نواحی سه گانه و سراهای محلات منطقه مراجعه کنند.

 

تشریح ویژه برنامه های هفته جهانی شیر مادر در منطقه 10 تهران

به مناسبت هفته جهانی شیر مادر که از ۱۰ تا ۱۶ مرداد ماه نام‌گذاری شده است برنامه‌هایی از سوی اداره سلامت منطقه 10 در پایگاه های بهداشتی، سرای محلات و درمانگاه ها اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، شیر مادر به دلیل ترکیب مخصوص و متناسب با نیاز طفل، ضامن تأمین و حفظ سلامت جسمی و روانی کودک و مادر است. بر همین اساس با توجه به اهمیت این مقوله مهم کلاس های آموزشی با مضامین "نقش سلامت مادر و کودک، نقش شیر مادر در رشد و نمو کودک، تغذیه مادر در دوران شیر دهی، اهمیت تغذیه با شیر مادر، مشکلات شیر دهی از لحاظ جسمی و روحی و ..." طی یک هفته در خانه های سلامت، درمانگاه ها و پایگاه های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: توزیع بروشور با محوریت مزایای شیر مادر برای کودکان و ارائه خدمات مشاوره‌ای از سوی کارشناسان از دیگر برنامه هایی است که در طول این هفته اجرا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب