امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16623 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عرضه اس‌اس‌دی‌های GeIL در ایران

خبرایران:کمپانی GeIL یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر می‌باشد وتمرکز آن بر روی ساخت محصولات نوآورانه همچون ماژول حافظه و منبع تغذیه تا لوازم جانبی گیمینگ برای علاقه‌مندان به PC در سراسر دنیا می باشد.
عرضه اس‌اس‌دی‌های GeIL در ایران

کمپانی GeIL در سال 1993 تاسیس شد و در صنعت حافظه به سرعت به یکی از حرفه‌ای‌ترین و قابل اعتماد‌ترین تولید‌کنندگان تبدیل شد.GeIL با ارائه ایده‌ها جدید همواره یکی از پیشتازان صنعت حافظه در تولید محصولات با کیفیت می‌باشد که اس‌اس‌دی‌های ژل نمونه‌ای از این نوع محصولات است.

کنترلر و فلش چیپ‌های استفاده شده در آن بهترین سرعت و کارایی  را ارائه می‌دهد از این رو نام Zenith  را به معنای بالاترین نقطه اوج برای آن‌ها انتخاب شده‌است. از دیگر ویژگی‌های آن مقاومت بالا در برابر شوک و لرزش جهت حفاظت از اطلاعات شما است.

شرکت داده پرداز رایانه متین نیز در راستای کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق مصرف کننده اقدام به عرضه و گارانتی چهار مدل Zenith R3، Zenith S3، Zenith A3و Zenith A3Pro  در ظرفیت‌‌های 60/120/240/480 گیگابایت کردهاست.

این محصولات با سه سال گارانتی توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی می‌شود.

شرکت داده پرداز رایانه متین با داشتن ۱5 دفتر گارانتی در شهرهای تهران،کرج، شیراز، تبریز، اصفهان،قم،ارومیه، مشهد، بندرعباس، یزد، کرمان، رشت،بابل، کرمانشاه و اهواز یکی از بزرگترین شبکه‌های خدمات پس از فروش در حوزه کامپیوتر و موبایل کشور را در اختیار دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب