امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16583 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منصوریان در ورزشگاه غدیر اهوازمغلوب شد؛

استقلال اولین شکست خود را تجربه کرد/ اسقلال خوزستان به صدر برگشت

خبرایران: تیم استقلال خوزستان با ارائه یک نمایش رو به جلو و تکنیکی اولین شکست فصل را به علیرضا منصوریان و تیمش تحمیل کرد.
استقلال اولین شکست خود را تجربه کرد/ اسقلال خوزستان به صدر برگشت

به گزارش خبرایران،در بازی مهم هفته هم نامان آبی پوش تهرانی و اهوازی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می روند، باید دید از این بازی مهم و حساس منصوریان می تواند اولین سه امتیازش در لیگ شانزدهم را به دست می آورد یا برد برای خوزستانی خواهد بود ؟ شاید با تقسیم امتیاز ها بازی به پایان برسد.

ساعت: 20:45، یکشنبه 10/5/95

 ورزشگاه غدیر، تعداد تماشاگر:

داور : موعود بنیادی فر- سعید قاسمی – فرزاد بهرامی – امید سعید فر

استقلال خوزستان:

رافائل روبالو، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی (جانفزا 80)، سید جلال عبدی، میثم دورقی، عزت اله پورقاز، فرشاد سالاروند (علی اصغر عاشوری 68)، مهدی مومنی (دیوید سیلوا 93)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

 

استقلال تهران:

مهدی رحمتی، هرایر مگویان (میثم مجیدی 81)، محمد حسین کنعانی زادگان، رابسون، وریا غفوری، فرشید باقری (علی قربانی 62)، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی (فرشید اسماعیلی 88)، جابر انصاری، کاوه رضایی و خسرو حیدری

سرمربی: علیرضا منصوریان

 

شرح گل ها

١-٠(استقلال خوزستان-حسن بیت سعید): شوت از راه دور میثم دورقی را سید مهدی رحمتی برگشت داد و توپ به حسن بیت سعید رسید؛ وی پس از یک سر توپ ضربه را به سمت دروازه استقلالی ها زد که بعد از برخورد به محمد حسین کنعانی زادگان وارد دروازه استقلال تهران شد.

١-١( استقلال تهران-کاوه رضایی): سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت راست را کاوه رضایی به زیبایی با ضربه سر به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

٢-١(استقلال خوزستان-حسن بیت سعید): پاس علی اصغر عاشوری به مهدی مومنی رسید؛ حرکت زیبا و ضربه زیبای این بازیکن را رحمتی برگشت داد و در برگشت بیت سعید دروازه استقلال را باز هم باز کرد.

 

بهترین بازیکن:

مهدی مومنی بازی بسیار خوبی در بازی انجاغم داد و روی گل دوم تاثر بسزایی داشت و لقب بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. همچنین حسن بیت سعید با زدن دو گل بازهم خط و نشان برای آقای گلی کشید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب