امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16549 تاریخ انتشار: جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به عنوان نمایندگان داوران فوتبال ایران در المپیک ریو؛

نامی نو از فغانی، منصوری و سخندان تجلیل کرد

خبرایران: نامی نو به عنوان حامی داوران فوتبال کشور در تازه ترین اقدام از فغانی، منصوری و سخندا به عنوان تنها نمایندگان فوتبال ایران در المپیک ریو تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
نامی نو از فغانی، منصوری و سخندان تجلیل کرد

تیم ملی امید ایران از راه یابی به المپیک ریو بازماند و حسرت به دل ایرانی ها باقی گذاشت اما حداقل حضور این داوران در برزیل، می تواند دلگرمی کوچکی برای فوتبال ایران باشد. نامی نو به عنوان حامی داوران فوتبال کشور در تازه ترین اقدام از فغانی، منصوری و سخندان تجلیل کرد. در این مراسم ثابت پی مدیرعامل نامی نو با آرزوی موفقیت این تیم شایسته در مسابقات ریو اعلام کرد که اسپانسری فقط پرداختهای مالی نیست و حمایت های همه جانبه ای را شامل می شود. علیرضا فغانی هم با تشکر از حامی داوری گفت: «طی سال های گذشته متاسفانه رفتارها در شان داوری نبود. ما بیشتر از پول، به دنبال احترام هستیم.» فغانی درباره حضورشان رد ریو گفت: « تنها 4 تیم داوری از آسیا در این رقابت ها هستند. حالا اینکه ما در رقابت ها حضور داریم، یک دستاورد ارزشمند برای ایران است.

محمدرضا منصوری یکی از کمک داوران اعزامی هم توضیحاتی داد و گفت آنها کیفیت تمرینات خود را بالا برده اند تا حضوری موفق در ریو داشته باشند. رضا سخندان هم با تشکر از حامی داوران، اعلام کرد کاری که این شرکت در یک سال انجام داده به اندازه چند سال دیگر اسپانسرها بوده است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب