امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16540 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12؛

آمادگی شهرداری تهران برای همکاری‌های مشترک با کانون

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 تهران معتقد است شهرداری برای توسعه فعالیت‌های کودک و نوجوان به سازمانی مانند کانون پرورش فکری نیازمند است.
آمادگی شهرداری تهران برای همکاری‌های مشترک با کانون
به گزارش خبرایران از اداره‌کل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون، محمدعلی قندهاری‌نیا در جریان بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره 17 کانون تهران با مدیرکل کانون استان گفت‌و‌گو کرد و از آمادگی این سازمان برای همکاری مشترک در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی با کانون خبر داد.
وی در این زمینه گفت: همکاری کانون و شهرداری می‌تواند به توسعه فعالیت‌های متناسب کودک و نوجوان که تاثیر روانی و بازدهی بیشتری برای مخاطبان در مدت زمان طولانی دارد بیانجامد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 تهران افزود: آمادگی داریم هر چه‌قدر کانون زمینه و بستر انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی خانوادههای منطقه 12 تهران را هموار کند در حد بضاعت کمک و حمایت کنیم.
محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان تهران نیز در این نشست ابتدا گزارشی از فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان ارایه کرد و در ادامه گفت: خواستار اتفاقات فرهنگی خوب و مفید هستیم تا اثرگذاری آن را در بچه‌ها شاهد باشیم و این مهم با برنامه‌ریزی دقیق امکان پذیر خواهد بود.
وی همچنین افزود: باید تلاش کنیم با توجه به شرایط موجود و کمبود امکانات و فضاهای اجتماعی و فرهنگی این منطقه از تهران، فعالیت‌هایی فراتر از برنامه‌های این مرکز برای بچه‌ها انجام دهیم.
مدیرکل استان با اشاره به نزدیکی مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس، ماه محرم، هفته ملی کودک، دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در کنار هم می‌توانیم جشن و فعالیت‌های فرهنگی‌هنری از قبیل: اجرای نمایش و قصه‌گویی و کارگاه‌های ادبی و... برگزار کنیم و مخاطبان را با این وقایع  بیشترآشنا سازیم.
در این نشست که با حضور مسوولان، کارشناسان و مربیان کانون استان تهران صورت گرفت در پایان قرار شد در قالب یک تفاهم‌نامه زمینه گسترش فعالیت‌های مشترک فرهنگی میان دو مجموعه فراهم شود.
نشست هم‌اندیشی کانون استان تهران و شهرداری منطقه 12 با موضوع «فعالیت‌های فرهنگی» روز 6 مرداد در مرکز فرهنگی‌هنری شمار 17 کانون تهران واقع در خیابان شوش، کوی رخشان برگزار شد.
شهرداری‌های سراسر کشور در تاریخ 51 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهمی در احداث، راه‌اندازی، تجهیز، فضاسازی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری این مجموعه با سابقه برعهده داشته‌اند.
در سال‌های اخیر این همکاری‌ها به صورت عمده افزایش پیدا کرده است و اگر‌چه گاهی نیز با فراز و نشیب‌هایی روبرو بوده اما در مجموع نقش مجموعه شهرداری در کمک به توسعه فعالیت‌های کانون نقشی با اهمیت و تاثیرگذاری است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب