امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1654 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منتشر شد

خبرایران: بنیاد ملی مد و لباس اسلامی – ایرانی فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را منتشر کرد.
فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منتشر شد

به گزارش خبر ایران  ستاد خبری و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر، فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را منتشر و اعلام کرد: این جشنواره از 14 تا 23 اسفندماه برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان سومین جشنواره مد و لباس فجر در بخش‌های مسابقه(نمایش)، علمی، دانشگاهی، فروش، استان‌ها، سازمان‌ها و نهادها، مؤسسات خصوصی ، انجمن‌ها و تشکل‌ها، صنعت و تکنولوژی‌های نوین و فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
در بخش مسابقه (نمایش) طراحی پوشاک برتر آقایان، بانوان، کودکان سه تا 10 سال و لباس مدارس شرکت داده می‌شود.

بخش علمی، دانشگاهی این جشنواره نیز در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود که در بخش رقابتی مقالاتی با موضوع مشخص، پایان نامه‌های دانشجویی، طرح اولی‌ها و بخش ویژه لباس دانشجویی گنجانده شده است و در بخش غیر رقابتی، نشست‌های علمی تخصصی و کارگاه‌های آموزشی برپا می‌شود.

بخش فروش نیز در سه مجموعه طراحان فروشنده، تولیدکنندگان و فروش پارچه در این جشنواره حضور خواهد داشت.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا 30 بهمن ماه همه روزه به استثنای روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 17 است و طراحان و هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.modefasl.ir و دبیرخانه به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از انقلاب، بن بست هلال احمر، دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس اسلامی- ایرانی مراجعه کنند و یا با شماره 66722312 و نمابر 66722313 تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب