امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16534 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازديد رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌‌اي از وضعيت پايانه مرزي سرخس

خبرایران:معاون وزير راه و شهرسازي و هيات همراه از امكانات و وضعيت پايانه مرزي سرخس بازديد كردند.
 بازديد رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌‌اي از وضعيت پايانه مرزي سرخس

به گزارش خبرایران از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، مهندس داود كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان ضمن بازديد از پايانه مرزي سرخس، عملكرد اين پايانه را مورد بررسي و ارزيابي قرار داد.

وي در بازديد از پروژه پل مرزي سرخس با بيان موقعيت خوب اين مرز كه موجب افزايش ميزان ترانزيت كالا از اين مرز شده  گفت:

برخي موانع دراين مرز باعث ايجاد مشكلاتي براي رشد ميزان ترانزيت كالا گشته كه اميدواريم با پيگيري‌ها و همكاري‌ با كشور تركمنستان به زودي برطرف شود.

مهندس كشاورزيان با اشاره به مزيت‌هاي 24 ساعته شدن مرز سرخس اظهار داشت:

رانندگان ترانزيت براي ورود به كشور به جهت تسريع و تسهيل امور مربوطه اين مرز را انتخاب مي‌كنند.

وي خاطر نشان كرد : خوشبخانه امكانات خوبي در پايانه مرزي سرخس استقرار دارد و به رغم مشكلات پل مشترك مرزي فعلي ، در سال گذشته 10 هزار و 238 دستگاه كاميون از طريق اين مرز به كشور وارد و 15 هزار و 804 دستگاه نيز خارج شده است، ولي احداث پل جديد كه در حال ساخت است قطعاً در سهولت و سرعت ترددها تاثير خواهد داشت.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به ملاقات هفته جاري با رئيس گمركات دولتي تركمنستان درتهران روند همكاري‌هاي حمل‌ونقل جاده‌اي بين دوكشور جمهوري اسلامي ايران و تركمنستان را رو به رشد ارزيابي كرد.

بر اساس اين گزارش ، مديركل دفترترانزيت و پايانه‌هاي مرزي ، مديركل دفتر فني و امور پيمان‌هاي سازمان و مديركل حمل ونقل و پايانه‌هاي استان خراسان رضوي مهندس كشاورزيان را در اين بازديد همراهي مي‌كردند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب