امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16457 تاریخ انتشار: شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه کارتخوان سپ به همراه کیوسک‌های سفارش‌گیری

خبرایران : شرکت پرداخت الکترونیک سامان و نیکوکیوسک (ارائه کننده کیوسک‌های سفارش‌گیری) با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری انحصاری امضا کردند.
ارائه کارتخوان سپ به همراه کیوسک‌های سفارش‌گیری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سپ، با توجه به تفاهم‌نامه همکاری انحصاری بین این دو شرکت، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان پرداخت الکترونیک سامان می‌توانند فروشگاه خود را به کیوسک‌های سفارش‌گیری شرکت نیکوکیوسک مجهز کنند.

همچنین تمامی کیوسک‌های فوق نیز به همراه دستگاه کارتخوان سپ عرضه شده تا عملیات پرداخت، توسط کارتخوان پرداخت الکترونیک سامان انجام شود.

گفتنی است کیوسک دستگاهی ست که داخل فروشگاه‌ها نصب می‌شود و امکان سفارش مستقیم کالا یا خدمات را توسط خودِ مشتری و بدون نیاز به حضور فروشنده یا صندوق‌دار فراهم می سازد. سفارش توسط کیوسک بسیار سریع و آسان است و مبلغ خرید بلافاصله توسط دستگاه کارتخوان سپ که در کنار کیوسک قرار گرفته است قابل پرداخت خواهد بود. پس از انجام عملیات سفارش و پرداخت، رسید خرید به مشتری ارائه می‌گردد.

شایان ذکر است پرداخت الکترونیک سامان به عنوان تنها شرکت ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور، تجهیز کیوسک‌های سفارش شرکت نیکوکیوسک را بر عهده دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب