امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16437 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به میزبانی منطقه 22 تهران برگزار می شود؛

هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری دانش آموزی استان تهران

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 از برگزاری مسابقه بزرگ دوچرخه سواری دانش آموزی مناطق 22 گانه شهر تهران به میزبانی شهرداری این منطقه در مجموعه تفریحی آبشار تهران خبر داد.
هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری دانش آموزی استان تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، امیر وثوقی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های سازمان ورزش شهرداری تهران، همچنین اشاعه و توسعه امر ورزش بخصوص ورزش همگانی و شهروندی، فرهنگسازی، تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان شهر تهران به استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه پاک در انجام سفرهای روزانه درون شهری هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری محلات شهر تهران روز پنج شنبه 31 تیرماه از ساعت 8 صبح در مجموعه تفریحی آبشار تهران برگزار می شود.

وی افزود: هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری دانش آموزی استان تهران با حضور بیش از 300 دوچرخه سوار نوجوان دوره متوسطه در رشته جاده و در مسافتی 4 کیلومتری در مجموعه آبشار تهران برگزار خواهد شد. این مسابقه به میزبانی منطقه 22 و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و هیئت دوچرخه سواری استان تهران در دو رشته تیمی و انفرادی برگزار می شود.

وثوقی یادآور شد: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در منطقه 22 جايگاه ويژه اي دارد و هرساله مسابقات مختلفي با همکاري هيات دوچرخه سواري استان تهران در اين منطقه برگزار مي شود.

گفتنی است در پایان با حضور مدیران و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران و اداره کل آموزش و پرورش به برگزیدگان حکم، مدال و جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب