امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16429 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای طرح پایش سلامت شهروندان انجام می شود؛

اجرای طرح سنجش بینایی کودکان در منطقه 15

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از سنجش بینایی کودکان 4 تا 6 ساله این منطقه در خانه های سلامت محلات بیست و یک گانه منطقه خبر داد.
اجرای طرح سنجش بینایی کودکان در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح پایش سلامت شهروندان، خانه های سلامت این منطقه طرح بینایی سنجی را در حوزه کودکان اجرا می کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یادآور شد: در این طرح مشکلات بینایی کودکان شامل آب مروارید، کم بینایی، تنبلی چشم، دوربینی، نزدیک بینی، انحراف چشم از طریق دستگاههای Plus optix سنجیده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در نشستی که در این ارتباط برگزار شد؛کارشناس بینایی سنجی سازمان بهزیستی نحوه و ضرورت اجرای طرح را به مسئولان خانه های سلامت محلات بیست و یک گانه تشریح کرد و اکنون خانه سلامت محلات اطلاع رسانی لازم برای شرکت شهروندان در این طرح را آغاز کرده اند.

حیدری در پایان اظهار اشت: سراهای محلات از کودکان 3 تا 6 سال محله و به ویژه مهدهای کودک ثبت نام می کنند و این طرح از مرداد در محلات اجرایی می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب