امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16368 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سردارعزیزالله ملکی خبرداد؛

بزرگترین محموله قاچاق پس ازانقلاب کشف شد/210 کانتینر قاچاق کشف شد/ ۲۳ نفر از سازمان‌های مرتبط دستگیر شدند

خبرایران: فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه بزرگترین قاچاق کالای کشور پس از انقلاب کشف شد، گفت: طی ماههای اخیر ۲۱۰ کانتینر قاچاق کالا در مبادی ورودی هرمزگان کشف شده است.
بزرگترین محموله قاچاق پس ازانقلاب کشف شد/210 کانتینر قاچاق کشف شد/ ۲۳ نفر از سازمان‌های مرتبط دستگیر شدند

به گزارش خبرایران ، نشست خبری «سردارعزیزالله ملکی» فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان صبح امروز سه شنبه 29 تیرماه 1395 در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و حضور اصحاب رسانه برگزارو دراین نشست خبری «سردار عزیزالله ملکی» فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری، تدابیر فرمانده ناجا و تشکیل قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق ، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از کشف ۱۱ کانتینر قاچاق حامل ظروف شیشه ای، لوازم خانگی و لوازم خودرو در اسفند ماه سال گذشته موضوع در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار گرفت و پس از پیگیری های مستمر باند اصلی قاچاق در بندرعباس شناسایی و ۱۷ نفر دستگیر شدند. فرد اصلی این باند فردی به نام «م . ف» یکی از بازاریان تهران است که توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

سردار ملکی اظهار داشت: این باند قاچاق در قالب شرکت های کاغذی که وجود خارجی نداشتند با جعل اسناد و پلمپ های تقلبی جعلی اقدام به واردات کالا از مبادی رسمی کشور می کردند. پس از کشف محموله های این باند، افراد اصلی از شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز و تهران جهت همفکری برای رفع این مشکل به بندرعباس آمدند که پلیس از فرودگاه بندرعباس تا محل اختفا آنها را تحت نظر داشت و پس از حضور همگی در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی تمامی این افراد دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه برخی قاچاقچیان قصد فرار از کشور را داشتند، ابراز داشت: از محل اختفا قاچاقچیان در بندرعباس چند دستگاه لب تاپ، کامپیوتر و پلمپ شرکت های صوری کشف و ضبط شد و ۹۰۰ میلیارد ریال اموال منقول و غیرمنقول توقیف شد.

وی ضمن تشکر از کرباسیان رئیس گمرکات کشور افزود: با دستور رئیس کل گمرکات کشور سیستم گمرکی در اختیار پلیس قرار گرفت تا تمامی اسناد و روند واردات این کالاها از مبادی رسمی کنترل شود. در این ارتباط ۲۳ نفر از افراد سازمان های مرتبط با واردات کالا در کشور بازداشت و احضار شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با تکذیب هر گونه مصاحبه اختصاصی با رسانه های مختلف افزود: آمارها و مصاحبه هایی از قول بنده در رسانه ها منتشر شده است که کاملا تکذیب می کنم و هیچگونه مصاحبه ای نداشته ام و تنها با شبکه رادیویی پیام مصاحبه کرده و آمارها و اطلاعات عنوان شده در این نشست خبری را تایید می کنم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب