امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16363 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشاور شهردار منطقه 12 در امور بانوان خبر داد؛

تهیه جهیزیه 40 زوج جوان با کمک خیرین

خبرایران:مشاور شهردار منطقه 12 از شناسایی زوج های جوانی که توانایی تامین حداقل های شروع زندگی خود را ندارند ، خبرداد.
تهیه جهیزیه 40 زوج جوان با کمک خیرین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، زهرا گلرو مفرد با بیان این مطلب افزود: براساس مراجعات و درخواست هایی که برخی از خانواده ها از شهرداری منطقه داشتند ، در بررسی ها متوجه شدیم که  فرزندان برخی از خانواده ها چندین سال به دلیل نداشتن توان مالی برای تامین هزینه جهیزیه ، از تشکیل زندگی  جا مانده اند.

وی ادامه داد: کمک هایی که شهرداری منطقه برای تشکیل زندگی این زوج های جوان می کند در حد تامین حداقل های زندگی و البته وسایل ضروری مانند اجاق گاز ، یخچال ، وسایل آشپزخانه ، فرش و بخشی از وسایل چوبی است.

مشاور شهردار منطقه 12 بیان کرد: با توجه به همکاری های خیرین و مساعدت های شهردار منطقه توانستیم جهیزیه 40 زوج جوان را تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات نیز برخی از خانواده های نیازمند و زوج های جوان از سوی مناطق دیگر شهرداری تهران به منطقه 12 برای رسیدگی به مشکلات این افراد معرفی می شوند ؛ گفت : اولویت نخست برای ما ساکنان منطقه 12 هستند اما اگر زوجی به ما معرفی شود که شهرداری منطقه محل زندگی آنها نتوانست کاری انجام دهند ؛ سعی می کنیم به نیازهای آنها نیز رسیدگی کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب