امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16343 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ویژگی‌های یک ریش تراش خوب چیست؟؛

ریش تراش‌های فیلیپس بهترین همراه برای آقایان حساس

خبرایران: ریش تراش‌های فیلیپس با دارابودن فناوری‌هایی مانند تیغه‌های ضد حساسیت، گردش تیغه در ۵ یا ۸ جهت، سیستم پاک سازی متفاوت و … می‌توانند بهترین همراه برای آقایان حساس باشند.
ریش تراش‌های فیلیپس بهترین همراه برای آقایان حساس

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شکوفا الکتریک، هر مردی در دوره‌ای از زندگی‌اش به سراغ یک ریش تراش خواهد رفت! خب اما هنگام خرید یک ریش تراش آن‌قدر مدل‌های مختلف پیش رویش قرار می‌گیرد که انتخاب از میان آن‌ها بسیار سخت خواهد بود. قطعا دوست دارید بدانید یک ریش تراش خوب چه ویژگی‌هایی دارد. این‌طور نیست؟ پس بیایید تا با هم به مهم‌ترین ویژگی‌‌های یک ریش تراش خوب اشاره کنیم.

• طراحی ارگونومیک

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های یک ریش تراش خوب، قابلیت ارگونومیک و طراحی مناسب آن است. شاید فردی لازم باشد تا یک ساعت هم با یک ریش تراش و صورت خود تنها باشد؛ خوب این طراحی ویژه کمک می‌کند تا دستان کاربر خسته نشود.

در واقع طراحی خوب در کنار وزن مناسب کمک می‌کند تا حمل و استفاده از ریش تراش بسیار راحت باشد.

• قابلیت ضد آب

Philips2

 

چه کسی بدش می‌آید زیر دوش صورت خود را اصلاح کند؟ قطعا هیچ کس!

یک ریش تراش زمانی به شما کمک می‌کند که هنگام اصلاح یا پس از آن شما را برای تمیز کردنش اذیت نکند! در واقع حتی اگر یک ریش تراش کاملا ضد آب نباشد، حداقل باید سری‌هایی ضد آب داشته باشد تا پاک سازی و شست و شوی آن شما را به مشقت نیاندازد.

• باتری قابل شارژ

این روزها دیگر کسی برای تراشیدن ریش خود نمی‌تواند به دنبال پریز برق بگردد. دوران استفاده از موزرهای سیم‌دار واقعا گذشته است. سعی کنید برای خرید ریش تراش حتما به قابلیت کارکرد بدون سیم و البته با سیم آن توجه کنید.

البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که وجود یک باتری با قابلیت نگه داری شارژ بالا، واقعا به کمک شما خواهد آمد.

• وجود تیغه‌های خط زن یا تریمر

شاید گاهی اوقات پیش بیاید که در کنار تراشیدن ریش خود، بخواهیم کمی هم خط ریش‌های‌مان را مرتب کنیم. پس توجه داشته باشید که ریش تراش از تریمرهای بالا جهنده برخوردار باشند.

اما خب با این شرایط باید به کمک چه محصولاتی برویم؟ کمپانی فیلیپس طی این سال‌ها سعی کرده است تا در محصولاتش تمامی موارد بالا را رعایت کرده و همیشه با یک نوآوری خاص در این زمینه هواداران و خریداران محصولاتش را راضی نگه دارند.

ریش تراش‌های فیلیپس با دارابودن فناوری‌هایی مانند تیغه‌های ضد حساسیت، گردش تیغه در ۵ یا ۸ جهت، سیستم پاک سازی متفاوت و … می‌توانند بهترین همراه برای آقایان حساس باشند.

برای شروع می‌توانید به ریش تراش‌های سری ۹ هزار و ۷ هزار فیلی‍پس نگاهی بی‌اندازید...

how-to-shave-wet

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب