امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16333 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حمایت نامی نو؛

سوت طلایی لیگ 15 به محسن ترکی رسید/ حسین زرگر برترین داور نیم فصل دوم شد

خبرایران، درمراسم انتخاب برترین داوران لیگ برتر، سوت طلایی به محسن ترکی و حسین زرگر به عنوان برترین داور نیم فصل دوم انتخاب شد.
سوت طلایی لیگ 15 به محسن ترکی رسید/ حسین زرگر برترین داور نیم فصل دوم شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، در مراسم انتخاب داوران برگزیده لیگ 15 که با حمایت نامی نو همراه بود ،مهدی تاج از پیشکسوتان عرصه داوری « محمد فنایی»، «غلامرضا بهروان»، «مصطفی شهبازی» تقدیر و تجلیل به عمل آورد. همچنین از داوران برتر هر هفته و هر ماه لیگ برتر تجلیل شد که در پایان هم محسن ترکی به عنوان داور برگزیده لیگ پانزدهم انتخاب و جایزه سوت طلایی را دریافت کرد.حسین زرگر نیز به عنوان برترین داور نیم فصل دوم انتخاب شد.

برترین داور لیگ پانزدهم پس از دریافت این جایزه اظهارداشت: خوشحالم که در جمع جامعه داوری و پیشکسوتان این عرصه هستم، همچنین از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که در این جمع حضور دارند. جا دارد یادی هم از مرحوم بهلولی کنیم که یکی از اساتید جامعه داوری بود و در نیم فصل به رحمت خدا رفت.

وی عنوان داشت: امیدوارم خدا به خانواده ایشان صبر دهد، یادی هم از شهدای مدافع حرم کنیم داورانی مانند شهید طهماسبی که برای من استواری و پایمردی این عزیز مثال زدنی بود.  امیدوارم فرزندشان را روزی در لباس داوری ببینیم همچنین از کمیته داوران و اعضای دپارتمان داوری نیز تشکر می کنم کهزحمات زیادی را فصل گذشته متحمل شدند.

ترکی افزود: خوشحالم اشتباهات داوری در نیم فصل دوم کم بود و از این نظر از داوران تشکر می کنم. البته خواسته من این است که در لیگ پانزدهم به حلقه مفقوده لیگ نزدیک تر شویم و امیدوارم که به فرهنگ خوبی برسیم که احترام حفظ شود .امیدوارم روزی برسد مدیر، مربی، بازیکن، رسانه ها، تماشاگران، همه یاد بگیریم احترام یکدیگر را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد:  این داوران در فوتبال کشور واقعا تاثیرگذار هستند و امیدوارم دیگر شاهد بی احترامی به آنان نباشیم. امیدوارم روزی برسد که همه ارکان فوتبال از تماشای آن لذت ببرند.

بنابراین گزارش، در ادامه مراسم نیز از داوران برتر فوتسال نیز تقدیر شد.  

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب