امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16308 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سه شنبه 29 تیر ماه؛

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود

خبرایران: مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور سه شنبه 29 تیر ماه از ساعت 10 تا 12در سالن آمفی تاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ این مراسم علاوه بر حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و جمعی از مقامات رسمی کشور، میزبان نمایندگان استان ها، معاونین صنایع دستی استان ها، غرفه های برتر در نمایشگاه، هنرمندان و علاقمندان به هنر و صنایع دستی نیز است.

گفتنی است، در این مراسم از غرفه های برتر در حوزه های فروش، طراحی، تولید و همچنین دست اندرکاران برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تقدیر می شود.

یادآور می شود، بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از 5 تا 10 خرداد ماه با حضور هنرمندانی از تمامی استان های کشور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقمندان بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب