امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16277 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

غلامحسین حسینی خبر داد؛

آغاز ساخت پروژه توریستی 43 هزار متری در سرعین

خبرایران : مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران در حاشیه سفر به استان اردبیل طی گفتگویی از شروع دور جدید فعالیت عمرانی پروژه 43 هزار متری مشارکتی توسط شرکت توسعه گردشگری ایران و بخش خصوصی در آینده نزدیک در شهرستان سرعین خبر داد.
آغاز ساخت پروژه توریستی 43 هزار متری در سرعین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران: مدیر عامل این شرکت در حاشیه سفر به استان اردبیل طی گفتگویی از شروع دور جدید فعالیت عمرانی پروژه 43 هزار متری مشارکتی توسط شرکت توسعه گردشگری ایران و بخش خصوصی در آینده نزدیک در شهرستان سرعین خبر داد.

غلامحسین حسینی تصریح کرد: این پروژه، بزرگترین و پیشرفته ترین مجتمع توریستی استان اردبیل در شهر سرعین است که شامل مدرن ترین هتل استان اردبیل، مجتمع بزرگ آبدرمانی با پیشرفته ترین متد علمی و حرفه ای روز دنیا و فرصتهای تجاری است.

وی ابراز داشت: زمین این پروژه متعلق به شرکت توسعه گردشگری ایران است که طبق توافق صورت گرفته با  بخش خصوصی ساخت این پروژه 43 هزار متری به زودی در چند فاز آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود در بازه زمانی 40 ماهه به پایان برسد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب