امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16161 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون شهردار تهران اعلام کرد؛

مصوبات شورا و برنامه ۵ ساله رویکرد معاونت اجتماعی خواهد بود

خبرایران: شهری معاون شهردار تهران با اعلام این که در معاونت اجتماعی برنامه ها براساس مصوبات شورای شهر و برنامه ٥ ساله ادامه پیدا خواهد کردگفت: رویکرد ١٨ گانه شهرداری در حوزه فرهنگ و اجتماعی دنبال می شود.
مصوبات شورا و برنامه ۵ ساله رویکرد معاونت اجتماعی خواهد بود

به گزارش خبرایران ،مجتبی عبدالهی در مراسم تکریم معاون اسبق امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که اقدامات حجت الاسلام امرودی در حوزه اجتماعی و فرهنگی طی این سال ها قابل تقدیر است، گفت: قریب به ٧ سال است که شهرداری تهران از خدمات و اقدامات این عزیز بهره برده است و تا زمان شهرداری دکتر قالیباف، حجت الاسلام امرودی درشهرداری حضور دارند و از تجارب مفید وی استفاده خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به برنامه خود در سمت جدید اشاره کرد، و افزود: تشابه مسئولیت ها مانند دونده دو ماراتن است که نفر جدید ادامه راه نفر قبلی را می دهد و در میدان به دو ماراتن تا پیروزی ادامه می دهد.

عبدالهی با اعلام این که در معاونت اجتماعی و فرهنگی برنامه ها براساس مصوبات شورای شهر و نیز برنامه ٥ ساله شهرداری ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: رویکرد ١٨ گانه شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی دنبال خواهد شد.

وی افزود: برخی از اقدامات مورد تاکید رهبری است مانند توجه به آسیب های اجتماعی، فقر، اقتصاد مقاومتی و.. که در نهایت فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان کلید، روشنگر مسیر ما خواهند بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که در این دوره مدیریت یکی از دستاوردهای ویژه شورایاری ها و مدیران محلات بوده است، گفت: در واقع حلقه اتصال شهرداری و مردم، شورایاری ها و مدیرات محلات هستند که قطعا با توان بیشتری این ارتباط راحفظ خواهیم کرد و تعمیق می بخشیم.

وی با اعلام این که بحث اخلاق مداری موضوع بسیار با اهمیتی است، تصریح کرد: در جامعه به این موضوع توجه کمتری شده است و همه سعی خود را خواهیم کرد اخلاق مداری، مودت، همکاری و دوستی موضوعاتی است که در حوزه اجتماعی باید به ظهور برسد و مورد توجه مدیران واقع شود.

حجت الاسلام میثم امرودی نیز در جلسه تکریم خود با بیان این که بی انصافی است که بگوییم در شهرداری همه امور با پول راه اندازی می شود، گفت: آن چیزی که عمل صالح را بالا می برد تفکر صالح است که خوشبختانه بسیار مورد توجه است.

معاون سابق امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این که مبنای کار فرهنگی، انزجار از بدی هاست، افزود: باید به دین، خوبی ها نظم و ادب توجه ویژه ای شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب