امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16158 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باید در جذب مشتری هنرمندانه عمل کرد

خبرایران:هم انديشي مديران ، كارشناسان و رؤساي شعب استان گلستان با حضور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر برگزار گرديد.
باید در جذب مشتری هنرمندانه عمل کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ جواد فهیمی پور در این هم اندیشی با توجه به فرآیند کاهش نرخ سود در نظام بانکی گفت: كاهش نرخ سپرده هاي بانكي و مهار تورم  باعث شده مشتريان نسبت به نگهداري وجوه در حساب هاي قرض الحسنه تمایل بیشتری داشته باشند .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود : اعطاء تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد از ویژگی های موسسه کوثر نسبت به سایر بانکها و موسسات اعتباری است به همین جهت كاركنان با افزايش مهارت ها ی بانكي ،آگاهي، ممارست در انجام كار ، دقت و پیگیری مستمر و تمركز و توجه به آموزه هاي ديني ، مشتريان را از سنت پسندیده  قرض الحسنه آگاه ساخته و آنان را به اين سمت سوق دهند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت : افزايش سهم حساب هاي قرض الحسنه رابطه اي مستقيم با سود و زيان داشته و  تاثير بسزايي در كاهش بهاي تمام شده دارد لذا در جهت جذب منابع قرض الحسنه تلاش کنید .

جواد فهیمی پور با اشاره به اینکه امروزه اولویت بازاریابی به سمت حفظ مشتری بوده و مهمترین عامل حفظ مشتری کارمندان هستند ، تصریح کرد : در جذب مشتری باید با هنر برخورد کرد ، آنگونه رفتار کرد که مشتری می پسندد ، در موسسه اعتباری کوثر مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند .

وی با تاکید  بر به روز بودن کارکنان موسسه در زمینه علوم بانکی اظهار داشت : کارکنان با هنر خود كه آميخته اي از مهارت ، تجربه ، شادابي و انرژي جواني است در بازار رقابتي فعلي گوي سبقت را از ساير رقبا بربايند . با تمام توان خود در جهت دستيابي به اهداف عاليه كوثر گام بردارند و يقين بدانند كه آينده از آن ماست.

قربان غريب مدير شعب استان گلستان  در ابتدای این هم اندیشی ضمن ارائه گزارش عملكرد گفت : اقدامات مناسبی در زمینه بازاریابی و جذب مشتری انجام می شود که ان شاءالله به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود .

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب