امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16073 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علي خسروي خبرداد؛

اجرای 10 برنامه بزرگ ورزشي در شمال تهران با محوريت نواحی

خبرایران : امسال با هدف ارتقاء ورزش هاي همگاني و مشارکت بيشتر شهروندان ، بيش از 10 برنامه بزرگ ورزشي با محوريت نواحي ده گانه در شمال تهران برگزار مي شود.
اجرای 10 برنامه بزرگ ورزشي در شمال تهران با محوريت نواحی

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک ، علي خسروي رييس اداره تربيت بدني شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : اين برنامه با هدف مشارکت و حضور فعال جوانان در برنامه هاي ورزشي و پرنشاط خانوادگي، با همکاري نواحي برگزار مي شود.

وي احياء ورزش هاي سنتي و خانوادگي را در اولويت برنامه هاي ورزشي امسال دانست و گفت: حداقل 10 برنامه ورزشي به محوريت نواحي در سطح منطقه  يک برگزارخواهد شد.

خسروي تصريح کرد: منطقه يک اکثرا ميزبان برنامه هاي اجتماعي، فرهنگي و ورزشي ساير مناطق است بر همين اساس با توجه به  پتانسيل هاي بالاي فرهنگي –  ورزشي در آن مي توان از ظرفيت هاي موجود براي تشويق جوانان به خصوص ساکنان مجتمع هاي مسکوني استفاده کرد تا ساعاتي را به ورزش هاي خانوادگي، جمعي و سنتي بپردازند.

وي گفت: تا کنون دو برنامه بزرگ ورزشي با عنوان پياده روي خانوادگي از بوستان قيطريه تا امامزاده علي اکبر (ع) چيذر و آهنگ نشاط هم محلي  در ارتفاعات توچال برگزار شده است

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب