امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد؛

انتشار ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق رهنی در مرحله دوم/ ۱۲۲ هزار میلیارد تومان مانده خالص تسهیلات

خبرایران:مدیرعامل بانک مسکن گفت: ۱۲۲ هزار میلیارد تومان مانده خالص تسهیلات این بانک است و در مرحله دوم ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق رهنی منتشر خواهد شد.
انتشار ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق رهنی در مرحله دوم/ ۱۲۲ هزار میلیارد تومان مانده خالص تسهیلات

به گزارش خبرایران،بت‌شکن مدیرعامل بانک مسکن در مراسم رونمایی از اولین اوراق رهنی در بازار ثانویه با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته‌ای مانند آمریکا، ژاپن و بریتانیا بالاترین میزان استفاده از اوراق رهنی را دارا هستند، اظهار داشت: نسبت اوراق رهنی در کشور به تولید ناخالص داخلی حدود 10 درصد است که ناکافی و ناکارآمد است.

وی افزود: با 122 هزار میلیارد تومان خالص تسهیلات و 4.5 میلیون پروانه تسهیل زنده در بانک مسکن روبه‌رو هستیم، این در حالی است که نسبت مطالبات غیرجاری زیر 3 درصد است.

بت‌شکن با بیان اینکه با یک جریان قابل برنامه‌ریزی کم‌نظیر روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: انتشار اوراق رهنی می‌تواند سهم بسزایی در بازار مسکن داشته باشد. در حال حاضر با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، 100 هزار میلیارد تومان اوراق رهنی منتشر شد و در مرحله دوم نیز 10 هزار میلیارد تومان منتشر خواهد شد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب