امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15995 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور حجت الاسلام امرودی در پردیس فرهنگی ورزشی شهرداری منطقه یک؛

رضایی از جشنواره ورزشی ماه رمضان بازدید کرد

خبرایران: همزمان با بازدید رضایی از پردیس فرهنگی ورزشی منطقه یک، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این جشنواره حضور یاقت.
رضایی از جشنواره ورزشی ماه رمضان بازدید کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، پردیس فرهنگی ورزشی منطقه یک از سوی حجت الاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداریف محمد رضایی رییس این سازمان و برخی معاونان و مدیران وی، حجت الاسلام صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداریبا همراهی یزدانی، شهردار، رضایی، قائم مقام و خسروی و محبت  به ترتیب مدیران ورزش آقایان و بانوان منطقه  یک فرماندار شمیرانات مورد بازدید قرار گرفت.

شهردارمنطقه  یک در حاشیه این بازدید گفت:  جشنواره تفریحی ـ ورزشی منطقه یک همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 19تا23 به غیر از شب‌های لیالی قدر پذیرای حضور شهروندان است.

یزدانی هدف از برگزاری این جشنواره را مدیریت تغییرات فرهنگی و تشویق شهروندان به بهره برداری از دستورات و متون دین در کنار ورزش کردن است تا روح و جسم سالم را در کنار هم داشته باشند و از این طریق آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

به گفته وی، ‌پردیس فرهنگی ـ ورزشی بوستان قیطریه با ارایه خدماتی با عناوین فرهنگی و شمسه 5، ورزش در رمضان، سامانه1888 و 137، سلامت در ضیافت، نسیم بهشت، تسنیم زندگی، کارآفرینی، گریم کودکان، دست‌های مهربان، نجوم، هنر در ساحت رمضان، قصه های قرآنی، خلاقیت، نوش‌دارو، عرضه محصولات غذایی، کتابت قرآنی، بهار قرآن، سبک زندگی ایرانی اسلامی، قرارگاه سایبری، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، یادمان شهدامدافع حرم، عفاف و حجاب، طب در اسلام، عرضه محصولات فرهنگی قرآن و عترت و دها  غرفه ورزشی همچون تیراندازی، دارت، شطرنج، بستکتبال، فوتبال دستی و... میزبان شهروندان است.

پردیس فصل نیایش؛ اوقات فراغتی شاد و معنوی برای اعضای خانواده

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در این بازدید از دست اندرکاران برگزاری پردیس فرهنگی ت ورزشی فصل نیایش تقدیر کرد و گفت: اجرای این گونه برنامه ها فرصتی مناسب برای خانواده‌ها و روزه داران جهت گذراندن اوقاتی شاد و معنوی در فضایی فرهنگی است.

رضایی ادامه داد: این طرح در راستای تحقق رسالت شهداری تهران یعنی خدمت  به مردم در شب های ماه مبارک رمضان برگزار می شود و در بشیاری از مناطق به منظور تلفیق ارزش های دینی با ورزشی و توسعه دین مداری در کنار گسترش ورزش پردیس، فرهنگی ـ ورزشی در مساجد نیز برپا شده است.

فرماندار شمیرانات با حضور در پردیس فرهنگی ـ ورزشی منطقه  یک به خبرنگار ما گفت: مقوله ورزش یک موضوعی است ضمن تامین سلامت جسم و روح شهروندان برای تامین سلامت جامعه نیز ضروری است و من معتقدم که باید همسو با پرداختن به مسائل اعتقادی، توجه  به توسعه ورزش نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت:اقدامات سازمان ورزش در این راستا قابل ستایش است و بستری مناسب برای حضور نسل جوان در عرصه  ورزش همگانی را فراهم می‌سازد و در منطقه یک نیز به یاری خدا زیرساخت های مناسبی ایجاد شده است تا به نیاز شهروندان پاسخی شایسته داده شود.

 

استقبال مردمی از ورزش نشانه نیازسنجی صحیح مدیریت شهری است

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری گفت: کار بسیار ارزشمندی انجام شده است و مهم ترین دلیل برای درک تاثیر این اقدام را می‌توان در حضور چشمگیر شهروندان دید.

حجت الاسلام صادق زاده تاکید کرد: این جشنواره موجب می شود که شهروندان بخشی از زمان اوقات فراغت خود را به یادگیری مسائلی اختصاص دهند که برای زندگی ایشان مفید است.

وی راه اندازی غرفه های دینی در کنار غرفه های ورزشی را اقدامی نو و در خور تحسیبن دانست و تصریح کرد: یکی از راه های موثر تبلیغ مبانی اسلام و دین ابزار ورزش است. جذب جوانان به ورزش موجب گسترش فرهنگ دین و ارزش های دینی خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب