امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15953 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کریستیانو رونالدو اعلام کرد؛

پرتغال فقط به پیروزی دربازی های یورو 2016 فکر می کند/ بازیکنان لهستان امشب خیلی خوب بازی کردند

خبرایران:مهاجم تیم ملی فوتبال پرتقال و باشگاه رئال مادرید درباره دیدار شب گذشته پرتغال و لهستان گفت: بازیکنان لهستان در این دیدار بازی فیزیکی و درگیرانه ای انجام می دادند و بسیار باتجربه بودند.
پرتغال فقط به پیروزی دربازی های یورو 2016 فکر می کند/ بازیکنان لهستان امشب خیلی خوب بازی کردند

به گزارش خبرایران از سایت بازی های یورو 2016، کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال پس از پیروزی این تیم برابر لهستان در ضربات پنالتی و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: بازی بسیار سختی با لهستان داشتیم؛ آنها خیلی خوب بازی کردند.

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید با بیان اینکه تیم لهستان قوی بود و فوتبال را به خوبی بازی می کرد، خاطرنشان کرد: بازیکنان لهستان بازی فیزیکی و درگیرانه ای انجام می دادند و با تجربه بودند اما من فکر می کنم پرتغال بهتر بازی کرد و موقعیت های بیشتری را خلق کرد.

شب گذشته تیم های ملی پرتغال و لهستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 فرانسه برابر یکدیگر قرار گرفتند که پس از تساوی دو تیم در 120 دقیقه وقت های قانونی و اضافه، پرتغال توانست در ضربات پنالتی تیم حریف را 5 بر 3 شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

وی افزود: ضربات پنالتی مانند قمار می ماند اما پرتغال موفق شد در پنالتی ها بهتر عمل کرده و پیروزی ارزشمندی به دست بیاورد.

رونالدو در پاسخ به این سوال که از بین ولز و بلژیک کدام یک می توانند برنده دیدار امشب مرحله یک چهارم نهایی باشند، اظهار داشت: هم بلژیک و هم ولز تیم های سخت و قدرتمندی هستند. ولز در این دوره از جام ملت های اروپا عملکرد فوق العاده ای داشته و بلژیک نیز مانند همیشه تیم خطرناکی است و هر دوی آنها تاکنون نتایج خوبی کسب کرده اند.

مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد: هدف ما کسب پیروزی در این رقابت هاست. من به هم تیمی ها، مربیان و کادرفنی تیم ملی پرتغال برای عملکرد ارزنده ای که داشته اند تبریک می گویم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب