امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15944 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درضربات پنالتی؛

پرتغال با شکست لهستان به نیمه نهایی یورو 2016 رسید/ رونالدو درفرانسه باقی ماند/بلاژیکوفسکی رویاهای لهستان را برباد داد

خبرایران: تیم ملی پرتغال با پیروزی مقابل لهستان در ضربات پنالتی، به مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2016 راه پیدا کرد.
پرتغال با شکست لهستان به نیمه نهایی یورو 2016 رسید/ رونالدو درفرانسه باقی ماند/بلاژیکوفسکی رویاهای لهستان را برباد داد

به گزارش خبرایران، در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی و اضافی به تساوی 1-1 رسیدند اما در ضربات پنالتی این پرتغالی ها بودند که عملکرد بهتری داشتند و راهی مرحله بعد شدند.

لهستانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که روبرت لواندوفسکی تیمش را پیش انداخت. گروسیچکی که پشت سدریک، مدافع راست پرتغال، صاحب توپ شده بود، با یک ارسال دقیق به محوطه جریمه پرتغال، لواندوفسکی را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

بعد از این گل بازیکنان پرتغال بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه فابیانسکی ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 33 به گل تساوی رسیدند.


رناتو سانچز، ستاره جوان پرتغال، که روی پاس نانی صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم، توانست گل تساوی را به ثمر برساند؛ البته ضربه او در بین راه به کرچوویاک برخورد کرد و تغییر مسیر داد تا فابیانسکی شانسی برای مهار توپ نداشته باشد.

 

بعد از به تساوی کشیده شدن بازی هم پرتغالی ها برتری شان را حفظ کردند اما نتوانستند بار دیگر دروازه حریف را باز کنند و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. از جمله در دقیقه 86 که پاس عالی ژوائو موتینیو، رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما کاپیتان پرتغال نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

در نهایت در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های تلف شده روند بازی تغییر نکرد و هر دو تیم به شیوه ای محتاطانه به دنبال زدن گل برتری بودند اما این اتفاق رخ نداد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

 در ضربات پنالتی هر 5 ضربه پرتغالی ها که توسط رونالدو، رناتو سانچز، موتینیو، نانی و کوارشما زده شد، تبدیل به گل شد اما ضربه چهارم لهستان توسط بلاژیکوفسکی از دست رفت و پرتغال به پیروزی رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب