امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15897 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال؛

نرم‌افزار نسیم قرآنی رونمایی شد

خبرایران : برای اولین بار در کشور، نرم افزار قرآنی مبتنی بر تلفن همراه با امکانات رایج پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی راه اندازی شد.
نرم‌افزار نسیم قرآنی رونمایی شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، پروژه ساخت نرم‌افزار نسیم قرآن حدود دو سال پیش آغاز شد و ابتدا در قالب شبکه‌های اجتماعی فعال بود و به دلیل نوآوری‌هایی که در زمینه قرآن داشت سبب شد که از قالب شبکه‌های اجتماعی به شبکه پیام رسان تبدیل شود. این نرم افزار توسط بنیان نوآوری الکترونیک(elenoon) راه اندازی شده و هم اکنون در سه بخش فعال است.

 امکان مشاهده متن قرآن به همراه ترجمه و صوت، ایجاد و برگزاری مسابقات قرآنی، گفتگوی کاربران با یکدیگر،  ایجاد گروه های قرآنی و بحث و تبادل نظر،  ایجاد کانال های قرآنی و امکان انتشار انواع محتوای قرآنی از قبیل متن، عکس، فیلم و صوت از برخی ویژگی های این نرم افزار است.

در این نرم‌افزار ترجمه‌ها به صورت جزء به جزء و حزبی و حتی تک آیه‌ای است.  علاقمندان و  تمام موسسات و نهادهای فعال مذهبی و قرآنی می توانند این نرم افزار را از کافه بازار دانلود نمایند.

این نرم افزار سه شنبه 8 تیرماه با حضور سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال،در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب